اپل مک های جدید را ۶ آبان معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نظر دارد تا نسل جدید مک‌های خود را طی مراسمی در ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان ماه رونمایی کند.
تبلیغات

منابع نزدیک به اپل تایید کرده‌اند که این کمپانی در نظر دارد تا نسل جدید مک‌های خود را طی مراسمی که ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

اپل نسخه‌ی نهایی سیستم عامل مک را با نام macOS Sierra ماه گذشته منتشر کرد، حال آنکه انتظار می‌رود این کمپانی در آینده‌ی نزدیک نسل جدید مک‌های خود را نیز رونمایی کند. با توجه به نزدیک بودن پایان سال میلادی و رسیدن تعطیلات سال نو که مصادف با بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال است، اپل نیز مک‌های جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

زمان زیادی است که اپل تغییرات عمده‌ای را در مک‌های خود ایجاد نکرده است، از این‌رو بسیاری از کارشناسان خریداران را به صبر برای عرضه‌ی مک‌های جدید فرا می‌خوانند. در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در خصوص قابلیت‌های جدید در مک‌بوک‌ پروها مطرح شده که از جمله‌ی آن می‌توان به اضافه شدن کلید‌های لمسی قابل تنظیم در بالای صفحه کلید اشاره کرد.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر می‌توان به اضافه شدن پشتیبانی از سیری در macOS Sierra اشاره کرد. همچنین امکان کپی از iOS به macOS نیز وجود دارد.

انتظار می‌رود مراسم اپل در نزدیکی کاپرتینو برگزار شود و احتمال برگزاری مراسم در سن فرانسیسکو بسیار پایین است. اپل معمولا بسیاری از کنفرانس‌های خود را در سن فرانسیسکو برگزار می‌کند که آخرین آن مربوط به رونمایی از آیفون‌های جدید اپل است.

هفته‌ی آینده را باید روزهای پرکاری برای اپل خواند، چراکه این کمپانی روز سه شنبه کنفرانس انتشار گزارش مالی برای تابستان را برگزار کرده و در صورت به حقیقت پیوستن اخبار، روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده نیز شاهد برگزاری کنفرانس مربوط به رونمایی از مک‌های جدید خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات