تبلت MediaPad T1 7.0 Plus هواوی پاوربانک نیز است

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود حالا تصمیم گرفته تا تبلت جدیدی به‌نام MediaPad T1 7.0 Plus را معرفی کند. این محصول مجهز به صفحه‌نمایش ۷ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی و مهم‌تر از همه قابلیت شارژ معکوس است که باعث شده از آن به‌عنوان یک پاوربانک نیز استفاده شود. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

درحال‌حاضر هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل چین به شما می‌رود. این شرکت درواقع سومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند دنیا است و در سال میلادی گذشته توانست جمعا ۱۰۸ میلیون تلفن هوشمند بفروش برساند. هواوی اخیرا از جدیدترین پرچمداران خود با نام هواوی P9 و P9 پلاس رونمایی کرده و انتظار می‌رود تلفن هوشمند میان‌رده Honor 5C نیز به‌زودی معرفی شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت مورد بحث قصد معرفی گجت‌های هوشمند دیگری را نیز دارد که این فقط شامل تلفن‌های هوشمند نمی‌شود. یکی از این گجت‌ها تبلت مدیاپد M2 10.0 است که در ماه ژانویه معرفی شد. بنظر می‌رسد کمپانی چینی یاد شده تصمیم گرفته به‌زودی تبلت دیگری را نیز در فیلیپین معرفی کند.

مدیاپد T1 7.0 هواوی یک محصول پایین‌رده در تبلت‌ها به حساب می‌آید که در ماه مارس ۲۰۱۵ معرفی شد و این شرکت نسل جدید محصول یاد شده را نیز با نام مدیاپد T1 7.0 پلاس معرفی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد دستگاه مذکور در فیلیپین طی یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی خواهد شد. MediaPad T1 7.0 Plus مشخصات فنی به مراتب بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد، اما با این وجود هنوز هم نمی‌توانیم آن را یک تبلت رده‌بالا بدانیم. همانند اکثر تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده دیگر، این محصول نیز مجهز به صفحه نمایشی ۷ اینچی از نوع IPS بوده که رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن ۱۶ گیگابایت است که البته ازطریق کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی قابل افزایش است. پردازنده اصلی این محصول Spreadtrum SC7731G بوده که شامل ۴ هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است و درکنار آن پردازنده گرافیکی Mali-400MP قرار گرفته است. باتری در نظر گرفته شده برای تبلت مورد بحث ۴۱۰۰ میلی‌آمپری بوده و از قابلیت شارژ معکوس یا پاوربانک نیز بهره می‌برد که این قابلیت را نمی‌توانید در هر تبلتی بیابید. دوربین اصلی دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و از دوربین ۲ مگاپیکسلی ثانویه در جلو بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز اندروید ۴/۴ کیت‌کت است که رابط کاربری انحصاری هواوی به‌نام Emotion UI 3.0 روی آن قرار دارد. MediaPad T1 7.0 Plus از سیمکارت نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G (900 / 2100MHz) را هم دارد که این مشخصه قطعا یکی از نکات بسیار مثبت آن به حساب می‌آید.

اندازه تبلت مورد بحث ۱۹۱.۸ در ۱۰۷ در ۸.۵ میلی‌متر بوده و وزنی ۲۷۸ گرمی دارد. قیمت این محصول نیز حدود ۱۴۰ دلار اعلام شده است.

نظر شما در مورد این تبلت ارزان‌قیمت چیست؟‌ آیا چنین محصولی با این مشخصات فنی می‌تواند برای کاربران امروزی و مهم‌تر از آن اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که روزبه‌روز به سخت‌افزار قوی‌تری احتیاج دارند مناسب است؟ لطفا نظرات ارزشمند خودتان را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات