بروزرسانی اپلیکیشن Google Camera همراه با بهبودهای ظاهری و بازگشت امکانات قبلی

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Google Camera به تازگی بروزرسانی شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، شاهد بازگشت برخی از ویژگی‌های نسخه‌های قدیمی‌تر این اپ نیز هستیم. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه نمی‌توان اپلیکیشن Google Camera را برترین اپ موجود در این زمینه دانست، اما این برنامه کار خود را بخوبی انجام می‌دهد. هر چند وقت یکبار، ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود، و از این بابت باید خوشحال باشیم که گوگل این کار را به صورت مداوم انجام می‌دهد. اپلیکیشن دوربین گوگل هم اکنون به نسخه 3.2.042 بروزرسانی شده و ویزگی‌های جدیدی به آن اضافه شده که تجربه کار با دوربین را برای کاربران لذت بخش‌تر می‌کند.

اما چه مواردی در این نسخه بروزرسانی شده، جدید هستند؟ بهترین نکته در مورد این بروزرسانی را می‌توان بازگشت یکی از ویژگی‌های قدیمی Google Camera دانست. حال دیگر می‌توانید در حین فیلمبرداری هر زمان که دوست داشتید عکسبرداری نیز انجام دهید. این قابلیت بسیار کاربردی در نسخه‌های قبلی اپلیکیشن یاد شده حذف شده بود. حالا در جدیدترین آپدیت اپلیکیشن دوربین گوگل، یک دکمه دایره‌ای در سمت راست و بالای صفحه قابل مشاهده است که با تپ کردن روی آن هنگام فیلمبرداری می‌توان از صحنه‌های مورد نظر خود عکس هم تهیه کنید.

در دکمه‌های شاتر دوربین و چند دکمه دیگر نیز تغییراتی اعمال شده و حالا از نظر ظاهری شکیل‌تر بنظر می‌رسد. البته موارد یاد شده فقط بخشی از تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن Google Camera بودند و شما می‌توانید با نصب این نسخه جدید سایر موارد را خود تجربه کنید.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ آیا می‌توان اپلیکیشن دوربین گوگل را از برترین اپلیکیشن‌های مدیریت دوربین اندروید برشمرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات