ساندار پیچای بدون دیدن طراحی نهایی کاردبورد، آن را روی سن معرفی کرده بود

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
قائم مقام بخش واقعیت مجازی گوگل در گفتگویی به تازگی اعلام کرده است که ساندار پیچای، در زمان معرفی کاردبورد گوگل در سال ۲۰۱۴، نسخه‌ی نهایی و حتی نرم‌افزار کاردبورد را ندیده بود؛ اما این محصول را بر روی سن و در زمان سخنرانی خود معرفی کرده بود.
تبلیغات

کلی بیور، قائم مقام بخش واقعیت مجازی گوگل بیان کرده که ساندار پیچای زمانی که روی سن مشغول معرفی کاردبورد گوگل بوده، نسخه‌ی نهایی این محصول را از قبل ندیده بود.

کلی ۸ هفته و نیم قبل از کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال ۲۰۱۴ در مورد ایده‌ی خود با پیچای صحبت کرده بود. پیچای از ایده‌ی او بسیار استقبال کرده و از کلی می‌خواهد که محصول را برای مراسم ۶۰ روز بعد آماده کند.

در این مدت کوتاه پیچای نتوانسته بود پروژه را پیگیری کند. ابتدا قرار بود هدست کاردبورد در بسته‌هایی در اختیار حاضرین مراسم قرار بگیرد، اما پیچای در آخرین لحظات نظر خود را عوض کرده و تصمیم به معرفی کاردبورد بر روی سن می‌گیرد.

این تصمیم در ساعت ۱۱ شب گرفته شده و همان‌طور که می‌دانید پیچای بدون هیچ مشکلی آن را بر روی سن معرفی کرد. محصولی که نه تنها نسخه‌ی نهایی آن را ندیده بود، بلکه از نرم‌افزار آن نیز اطلاعی نداشت.

کاردبورد گوگل با این که در این شرایط معرفی شده، اما توانست به محصولی کلیدی و البته موفق برای گوگل تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات