رابط کاربری گلکسی اس 7 و ویژگی های جدید آن

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نسبت به پرچمداران قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، تغییرات قابل توجهی داشته است. صفحه نمایش همیشه روشن، قابلیت‌های جدید برای لبه گلکسی اس ۷ اج، اپلیکیشن‌های جدید و آیکون‌های با طراحی خاص تعدادی از این تغییرات هستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در مراسم رسمی شب گذشته سامسونگ در کنگره جهانی موبایل، معرفی شدند. کاربران زیادی در سرتاسر جهان، به لطف تصاویر لو رفته از پرچمدران، قبل از معرفی این محصولات، شناخت کاملی از مشخصات آنها داشتند. هرچند طراحی این دو پرچمدار نسبت به نسل قبلی تفاوت زیادی نداشته، اما ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP۶۸، حافظه قابل ارتقا تا ۲۰۰ گیگابایت و باتری‌هایی باظرفیت بیشتر، از تغییرات آنها نسبت به نسل گذشته به شمار می‌رود.

اما در زمینه رابط کاربری یا UI نیز تغییرات قابل توجهی در این دو گوشی مشاهده می‌کنیم. TouchWiz سبک‌تر شده و امکانات جالبی نیز در آن برای لبه هوشمند گلکسی اس ۷ اج گنجانده شده است. بعلاوه حالت همیشه روشن صفحه نمایش نیز برای کاربران جذاب خواهد بود. یکی دیگر از تغییرات رابط کاربری نیز، طراحی آیکون‌های اپلیکیشن‌ها است که حالتی بین دایره و مربع دارند و سامسونگ نام squircle (تلفیق Square و Circle) را برای این طراحی انتخاب کرده است.

رابط کاربری گلکسی اس 7 و ویژگی های جدید آن
رابط کاربری گلکسی اس 7 و ویژگی های جدید آن

برای زیباتر شدن طراحی این آیکون‌ها، ابعاد آیکون‌های اپلیکیشن‌های جانبی که کاربر آنها را نصب می‌کند، کمی کوچک‌تر می‌شوند تا در قاب مربعی - دایره‌ای سامسونگ گنجانده شوند. البته کاربران می‌توانند همان طراحی‌های قبلی را برای آیکون‌ها انتخاب کنند یا از میان صدها تم آماده سامسونگ، ظاهر مورد علاقه خود را برگزینند که تغییراتی در آیکون‌ها نیز خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات