گلکسی اس 7 سامسونگ با رابط کاربری و اندروید سبک تر و سریع تر عرضه می شود

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۷، پرچمدار ۲۰۱۶ سامسونگ تا چند روز دیگر به طور رسمی معرفی می‌شود. یکی از خبرهای خوشحال کننده برای طرفداران سامسونگ در مورد این گوشی، سبک تر شدن رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای اندروید است. طبق گزارشات رسیده، دیگر خبری از برنامه‌های اضافی و رابط کاربری سنگین تاچ ویز نخواهد بود.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ یکی از پرچمداران مورد انتظار کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ است. جدیدترین ساخته بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی تلفن‌های هوشمند اندرویدی، تا چند روز دیگر به طور رسمی در MWC 2016 معرفی خواهد شد. اخبار مختلفی از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Galaxy S۷ در فضای اینترنت منتشر شده است. خبری که به تازگی توسط وبسایت TalkAndroid تایید شده، حاکی از آن است که سامسونگ در پرچمدار امسال خود، از حداقل برنامه‌های اضافی استفاده کرده و اندروید سبک‌تر و خالص‌تری را به کاربران ارائه خواهد کرد.

شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی همیشه تلاش می‌کنند تا با تغییرات اساسی، رابط کاربری اندروید گوشی‌های خود را، متفاوت از دیگر شرکت‌ها طراحی و ارائه کنند. به همین دلیل، همیشه شاهد تغییرات اساسی در اندروید گوشی‌های سامسونگ بوده‌ایم. همه طرفداران سامسونگ با رابط کاربری سنگین و پر از لگ تاچ ویز (TouchWiz UI) آشنایی دارند. سامسونگ همیشه در گوشی‌های تولید خود تعداد زیادی برنامه‌های اضافی می‌گنجاند که این از نظر بسیاری از کاربران ناخوشایند است.

اما با توجه به اخبار منتشر شده، می‌توان امیدوار بود که سال ۲۰۱۶، سال تغییر و تحول‌های اساسی نرم‌افزاری در گوشی‌هاس سامسونگ خواهد بود. گفته شده است که در رابط کاربری گلکسی اس ۷، تنها برنامه‌های ضروری دوربین، مدیریت فایل، گالری، ضبط صدا و پخش موسیقی گنجانده شده است و خبری از برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ یا برنامه‌های اضافی نخواهد بود. بعلاوه، سامسونگ در رابط کاربری گوشی Galaxy S۷ از بسیاری از امکانات اندروید ۶.۰ مارشمالو استفاده خواهد کرد. امکاناتی نظیر Doze که گفته می‌شود برای بهبود مصرف باتری در اندروید ۶.۰ تعبیه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات