تصویر گوشی وان ام 10 اچ‌تی‌سی به رنگ سفید منتشر شد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تا کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ و شروع کنفرانس‌های رسمی کمپانی‌های مختلف برای معرفی جدیدترین محصولات خود، زمان زیادی باقی نمانده است. یکی از مهمترین گوشی‌هایی که قرار نیست در MWC 2016 رونمایی شود، وان ام 10 اچ‌تی‌سی است که امروز تصویری از نسخه‌ی سفید رنگ این محصول منتشر شده است.
تبلیغات

 کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی مدت‌هاست با شرایط پرنوسان دست و پنجه نرم می‌کند. این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا با محصولات جدید بتواند شرایط نامناسب موجود را سروسامان دهد. یکی از گوشی‌های جدیدی که اچ‌تی‌سی قصد دارد به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۶  بعد از کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کند HTC One M10 خواهد بود که به نام Perfume نیز شناخته می‌شود.

ایوان بلس که یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال به شمار می‌رود، چند هفته قبل تصویری از نسخه‌ی سیاه‌ رنگ وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی منتشر کرد و مدعی شد این دستگاه به نام Perfume شناخته خواهد شد. حالا تصویر نسخه‌ی سفید رنگ این گوشی نیز منتشر شده که مشابه همان تصویر قبلی است.

اچ تی سی

با این وجود چون هر دو تصویر توسط یک نفر منتشر شده نمی‌توان عکس جدید را به عنوان مهر تاییدی بر طراحی این گوشی دانست. همچنین، حتی اگر این دو تصویر از نسخه‌ی واقعی گوشی وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی منتشر شده باشد، ولی هنوز طراحی قسمت‌های کناری و پشت دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیشتر اچ‌تی‌سی تایید کرده بود که طراحی پرچمدار آتی این کمپانی الهام گرفته از گوشی وان ام ۹ و دستگاه‌های قبلی اچ‌‌تی‌سی خواهد بود و به همین دلیل می‌توان اهمیت جنبه‌ی طراحی وان ام ۱۰ را درک کرد. گفته می‌شود وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی (احتمالا AMOLED) با رزولوشن کواد اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۱۲ مگاپیکسل مجهز شده است.

قرار است وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی ماه مارس رونمایی شده و از ماه می وارد بازار آمریکا شود. البته ممکن است این گوشی با نام تجاری متفاوتی در سراسر جهان عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات