اچ‌تی‌سی وان ام 10 در مراسمی جداگانه پس از نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد

جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حاکی از آن هستند که پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه، پس از نمایشگاه MWC و در مراسمی جداگانه معرفی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی این روزها حال و روز خوشی ندارد. این شرکت در سال‌های با مشکلات زیادی در زمینه‌ی سوددهی و فروش دست و پنجه نرم کرده است. آن‌ها زمانی سومین تولید کننده‌ی برتر تلفن‌های هوشمند بودند، اما اکنون فاصله ی زیادی از روزهای اوج خود دارند. این شرکت در طی چند سال اخیر گوشی‌های بسیار خوبی را معرفی کرده است، اما به دلایلی، هیچ‌کدام از این گوشی‌ها قادر به رقابت با محصولات سایر تولید‌کنندگان نبوده اند.

اما اکنون اج‌تی‌سی امیدوار است که وضعیت این شرکت در سال ۲۰۱۶ به گونه‌ی دیگری رقم بخورد و بتوانند به موفقیت چشمگیری دست یابند. طرفداران اچ‌تی سی برای دیدن پرچمدار جدید این شرکت لحظه‌شماری می کنند. تا کنون خبرهای مختلفی در خصوص این گوشی منتشر شده است، اما کماکان مطمئن نیستیم که نام آن وان ام ۱۰ باشد. شایعات حکایت از آن دارند که این گوشی در ماه مارس و در رویدادی جداگانه پس از برگزاری نمایشگاه MWC در ماه فوریه، رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که بر اساس این شایعات اچ تی‌سی وان ام‌۱۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید مارشملو و سنس ۸.۰ و در دو نسخه‌‌ی با پردازنده‌های متفاوت به بازار عرضه خواهد شد؛ مدلی مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای بازار اروپا و ایالات متحده، و مدل دیگر با پردازنده‌ی مدیاتک مخصوص بازار آسیا خواهد بود.

در خصوص مشخصات دیگر این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه روند فعلی بازار و خط و مشی جدید اچ‌تی‌سی در خصوص زبان طراحی بکار گرفته شده در محصولات این شرکت، احتمالا ام۱۰ مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، اسپیکرهای استریوی بوم‌ساند و بدنه‌ی یک‌پارچه‌ی فلزی خواهد بود. دو گوشی وان ای۹ و ایکس۹ با ظاهری متفاوت نسبت به محصولات گذشته‌ی اچ‌تی‌سی، به بازار عرضه شده‌اند، بنابراین دیدن پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با ظاهری متفاوت بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات