داده‌پرداز رایانه متین، برترین توزیع‌کننده‌ی سیلیکون پاور و پی کیو ای در سال 2014

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
در کامپیوتکس امسال شرکت داده‌پرداز رایانه متین به‌عنوان بهترین شریک تجاری و مشتری کمپانی‌های سیلیکون‌پاور و PQI تقدیر شد.
تبلیغات

کامپیوتکس یکی از مهم‌ترین رخدادهای صنعت کامپیوتر و فناوری دنیاست که همه ساله در شهر تایپه (پایتخت تایوان) که به پایتخت فناوری آسیا معروف است برگزار می‌شود و امسال نیز همچون سنوات گذشته، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد. به همین مناسبت شماری از مدیران شرکت داده پرداز رایانه متین به‌عنوان تنها نماینده‌ی رسمی سه کمپانی سیلیکون پاور، پی کیو آی و اپیسر در این نمایشگاه حضور یافتند تا از نزدیک با دستاوردها و محصولات نمایشگاه آشنا شوند.

متین برترین خریدار pqi در سال 2014

یکی از شرکت‌های بزرگی که در این نمایشگاه حضور داشت کمپانی pqi بود. این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کننده های تجهیزات جانبی اپل ، فلش مموری، کارت‌های حافظه، محصولات گروه وای‌فای و پاور بانک در تایوان است، غرفه‌ی بزرگ و شکوهمندی را به خود اختصاص داده بود که به نوعی زیباترین غرفه این نمایشگاه به شمار می‌رفت.

مشخصات فنی و قیمت فلش مموری PQI را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

در نمایشگاه امسال، این کمپانی اقدام به معرفی برترین مشتریان خود کرد و از شرکت متین به‌عنوان بهترین مشتری خود در سال 2014 نام برد. در ادامه آقای کی‌دی وو (KD Wu) مدیرعامل این کمپانی لوح تقدیر پلاتینیوم خود را تقدیم بهزاد یگانه، مدیرعامل شرکت داده پرداز رایانه متین نمود.

مدیرعامل پی‌کیو آی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار کرد وعده داد که استراتژی‌های خود در ایران را بهبود ببخشد و در تولید محصولات خود، ویژگی‌های فرهنگی ایرانیان را لحاظ کند.

وی با تشریح کیفیت بالای محصولات خود اعلام کرد که مجموعه پی‌کیو آی یکی از زیر مجموعه های شرکت فاکس لینک به‌عنوان سازنده محصولات اپل در دنیا است و تعدادی از لوازم جانبی مرتبط با اپل را به صورت انحصاری تولید و در دنیا عرضه می‌کند.

شرکت متین برترین مشتری کمپانی سیلیکون‌پاور

سال 2014 برای کمپانی سیلیکون‌پاور از اهمیت بسیاری برخوردار بود؛ چراکه در این سال این کمپانی به خاطر طراحی و ساخت محصولات مبتکرانه و دستاوردهای قابل توجهش در صنعت حافظه و ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات، به کسب جوایز معتبری از سوی نهادهای شناخته شده و مهم بین‌المللی نائل آمد و موفقیت‌های قبلی خود را در مقیاسی بزرگ‌تر تکرار کرد.

این کمپانی در طول دوران فعالیت خود، با طراحی و تولید محصولات متمایز، نقش چشمگیری را در صنعت محصولات ذخیره‌سازی ایفا کرده است و با در نظر داشتن این دستاوردها، سال 2014 میلادی را به‌عنوان سال طراحی سیلیکون‌پاور نام‌گذاری کرد و در همین راستا در نظر دارد تا محصولات مبتکرانه بیشتری را عرضه کرده و الهام‌بخش طراحان‌ خوش‌ذوق باشد.

کمپانی سیلیکون‌پاور برای آنکه مشتریانش را در سراسر دنیا در این دستاوردها سهیم کند و هم‌زمان از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند، نمایشگاهی را با عنوان سال طراحی سیلیکون‌پاور (SP Design Year) در تایپه برگزار نمود.

مدیر عامل سیلیکون‌پاور در این نمایشگاه، شرکت داده‌پرداز رایانه متین را به‌عنوان بهترین شریک تجاری‌اش در سال 2014 معرفی کرد و با اعطای یک لوح تقدیر، از عملکرد قابل‌توجه شرکت متین ظرف یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

سیلیکون‌پاور و داده‌پرداز رایانه متین

پری جوآنگ مدیرعامل کمپانی سیلیکون‌پاور، ضمن اهدای جایزه به بهزاد یگانه مدیرعامل داده‌پرداز رایانه متین گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده شرکت داده‌پرداز رایانه متین، کمپانی سیلیکون‌پاور نیز خود را متعهد می‌داند که در آینده محصولات و خدمات بهتری را به ایرانیان عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات