۶ روش خرید شارژ برای سیمکارت اعتباری ایرانسل

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مطالعه 8 دقیقه
شارژ ایرانسل
راه‌های مختلفی برای شارژ کردن سیمکارت ایرانسل وجود دارد که در این مطلب به تمام آن‌ها پرداخته و برایتان توضیحشان داده‌ایم.
تبلیغات

اگر به‌تازگی سیمکارت اعتباری ایرانسل خریده‌اید و نمی‌دانید چطور باید برای آن اعتبار بخرید، با خواندن این مطلب می‌توانید از روش‌های خرید شارژ برای سیمکارت ایرانسل خود آشنا شوید. همچنین ممکن است از مشترکین قدیمی سیمکارت اعتباری ایرانسل باشید اما ندانید که راه‌های مختلف و متنوعی برای خرید اعتبار وجود دارد؛ این مطلب همه این راه‌ها را معرفی می‌کند و نحوه خرید شارژ از هر یک از این روش‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

خرید شارژ ایرانسل از طریق کد دستوری #7*

مشترکین خطوط اعتباری ایرانسل از طریق پیامک هم می‌توانند برای افزایش شارژ سیمکارت خود اقدام کنند. برای این کار لازم است #7* را شماره‌گیری کنید، سپس عدد 1 مربوط به گزینه شارژ را وارد کنید و در مرحله بعد نوع شارژ مورد نظرتان را انتخاب کرده تا به مرحله وارد کردن شماره موبایل برسید.

پس از این که شماره ایرانسلی که قصد شارژ کردن آن را دارید، وارد یا انتخاب کردید، باید مبلغ شارژ مورد نظرتان را هم وارد کنید و در ادامه وارد مراحل پرداخت شوید.

خرید شارژ ایرانسل
مرحله اول
کد دستوری خرید شارژ ایرانسل
مرحله دوم
خرید شارژ ایرانسل با #7*
مرحله سوم
کد دستوری #7* برای شارژ ایرانسل
مرحله چهارم

در مرحله پرداخت، شماره کارتی که می‌خواهید با آن شارژ بخرید را وارد کنید تا در ادامه رمز دوم یا رمز پویا را وارد کنید و پرداخت خود را انجام دهید. پس از پرداخت پیامی مبنی بر این که اعتبار خط ایرانسلی شما افزایش یافته است، دریافت می‌کنید.

نحوه شارژ ایرانسل از طریق کد دستوری #1*

یکی از شیوه‌های آفلاین و ساده برای خرید شارژ سیمکارت‌های اعتباری استفاده از کد دستوری #1* است. در این روش تفاوتی ندارد که سیمکارت اعتباری شما متعلق به اپراتور ایرانسل است یا همراه اول و یا رایتل؛ با این کد دستوری می‌توانید سیمکارت خود را شارژ کنید.

برای این کار ابتدا کد دستوری #1* را شماره‌گیری کنید تا خدمات این کد دستوری به شما نمایش داده شود. اولین گزینه «شارژ» است، پس عدد 1 را انتخاب کنید و بفرستید. در مرحله بعد برای خرید اعتبار ایرانسل باید عدد 1 را، که متعلق به اپراتور ایرانسل است، انتخاب کنید. در مرحله بعد، انتخاب کنید که می‌خواهید چه نوع شارژی را خریداری کنید.

کد دستوری #1*
مرحله اول
کد دستوری #1*
مرحله دوم
کد دستوری #1*
مرحله سوم
کد دستوری #1*
مرحله چهارم

با عبور از این مراحل، در مرحله بعد لازم است شماره موبایلی که می‌خواهید اعتبارش را شارژ کنید، وارد کنید یا از میان شماره‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود یکی را انتخاب کنید. مرحله بعد، مرحله انتخاب مبلغ شارژ است. رقم مورد نظر را انتخاب یا وارد کنید.

پس از عبور از این مرحله وارد مراحل پرداخت می‌شوید. شماره کارتی که می‌خواهید برای پرداخت از آن استفاده کنید وارد کرده و در مرحله بعد با وارد کردن رمز پویا پرداخت را انجام دهید. پس از پرداخت پیامی مبنی بر اینکه سیمکارت شما با مبلغ مورد نظرتان شارژ است، دریافت می‌کنید.

طریق کد دستوری #1*
مرحله پنجم
کد دستوری #1*
مرحله ششم
کد دستوری #1*
مرحله هفتم

یادتان باشد که برای شارژ کردن از طریق کد دستوری #1* باید اعداد را به‌صورت لاتین وارد کنید. پس زبان کیبورد شما نباید فارسی باشد.

خرید شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا ۷۰۷۱

از دیگر راه‌های خرید شارژ ایرانسل که نیازی به اینترنت ندارد استفاده از تلفن گویا ۷۰۷۱ است که شرکت ایرانسل برای ارائه خدمات به مشترکین خود در نظر گرفته است. تماس با این شماره برای مشترکین ایرانسل رایگان است، بنابراین اگر شارژ سیمکارتتان تمام شده باشد هم می‌توانید از خط ایرانسلی خود با ۷۰۷۱ تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید شارژ به روش تلفنی را دارید اما می‌خواهید از خطوط غیرایرانسلی برای انجام این کار استفاده کنید لازم است با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ تماس بگیرید.

پس از برقراری تماس امکان شارژ کردن تمام خطوط اعتباری همراه ایرانسل به مبلغ ۵ هزار تومان، ۱۰ هزار تومان و ۲۰ هزار تومان را خواهید داشت. علاوه‌براین، طبق اعلام شرکت ایرانسل شما با استفاده از تلفن گویا ۷۰۷۱ شما می‌توانید تراکنش پرداخت‌های انجام‌شده در سامانه با مرجع شماره خط و شماره پیگیری را استعلام بگیرید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

اگر ترجیح می‌دهید برای خرید شارژ از روش‌های آنلاین و اینترنتی استفاده کنید، بهترین روش شارژ ایرانسل اعتباری استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است که از طریق آن می‌توانید به تمام خدمات مربوط به سیمکارت ایرانسل دسترسی داشته باشید.

همه چیز درباره اپلیکیشن ایرانسل من

یکی از خدمات پرکاربرد این اپلیکیشن امکان خرید اعتبار و شارژ کردن سیمکارت‌های اعتباری است. برای این کار باید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و در نوار پایین صفحه اصلی روی گزینه «شارژ» بزنید. در ادامه، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن باید بخش افزایش شارژ را انتخاب کنید.

لازم است مبلغی را که مایل هستید سیمکارتتان شارژ شود انتخاب کنید، اگر می‌خواهید شارژتان از نوع شگفت‌انگیز باشد، گزینه مربوط به آن را فعال کنید و در نهایت روی قسمت «ادامه» بزنید. به این ترتیب وارد مراحل پرداخت می‌شوید. از طریق درگاه اینترنتی باید مبلغ شارژ را آنلاین پرداخت کنید، با اتمام مراحل پرداخت اعتبار سیمکارت ایرانسلی شما افزایش پیدا می‌کند.

خرید شارژ ایرانسل از طریق وب‌سایت

یک راهکار آنلاین دیگر برای اینکه بتوانید سیمکارت اعتباری ایرانسل خود را شارژ کنید این است که به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنید. در همان صفحه اصلی بخش «فروشگاه» را انتخاب کنید و در میان گزینه‌های مختلف آن، روی گزینه «خرید آنلاین شارژ ایرانسل» کلیک کنید.

با انتخاب این بخش به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که لازم است باید در این بخش شماره موبایلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید، وارد کنید. مبلغ مورد نظرتان برای شارژ را هم انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه «انتخاب بانک و پرداخت» کلیک کنید.

سایت ایرانسل
مرحله اول
خرید شارژ سیمکارت اعتباری از سایت ایرانسل
مرحله دوم

مرحله بعد، مرحله انتخاب بانکی است که می‌خواهید از طریق درگاه پرداخت آن مبلغ شارژ را پرداخت کنید. بعد از انتخاب بانک به صفحه پرداخت آنلاین هدایت می‌شوید و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود می‌توانید هزینه خرید شارژ برای سیمکارت اعتباری ایرانسل خود را پرداخت کنید تا اعتبار سیمکارتتان افزایش پیدا کند.

نحوه شارژ ایرانسل با *141*

یکی از روش‌های اولیه برای افزایش اعتبار ایرانسل خرید کارت‌ شارژ فیزیکی ایرانسل است که یا می‌توانید آن‌ها را بخرید یا از دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های POS آن را دریافت کنید. این کارت‌ها یا رسیدهای شارژ یک شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی دارند که با دستورالعمل خاصی باید آن‌ها را شماره‌گیری کنید.

اگر می‌خواهید از این کارت‌ها یا رسیدهای شارژ به‌عنوان روش شارژ ایرانسل اعتباری خود استفاده کنید لازم است یک شیوه دستوری مشخص را پیاده کنید.

برای این کار باید در قسمت شماره‌گیر گوشی موبایل خود این کد را به همین ترتیب وارد کنید: #شماره خط اعتباری مورد نظر*شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*.

پس از وارد کردن این کد میزان اعتبار سیمکارت ایرانسلی شما ظرف چند ثانیه با همان مبلغ کارت شارژ افزایش پیدا می‌کند و این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اپراتور ایرانسل اعلام کرده است که استفاده از این روش افزایش اعتبار ۵۰ تومان هزینه دارد که این مبلغ از اعتبار ارسالی کسر می‌شود.

سوالات متداول زومیت

  • چگونه با کد دستوری ایرانسل شارژ کنیم؟

    کد #۷* را شماره‌گیری کنید، وارد بخش شارژ شوید و با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم یا رمز پویا سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود را شارژ کنید.

  • چگونه از طریق اپلیکیشن ایرانسل شارژ بخریم؟

    در صفحه اصلی اپلیکیشن به بخش «شارژ» بروید، مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید و از طریق درگاه اینترنتی مبلغ شارژ را با کارت اعتباری خود آنلاین پرداخت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات