اپلیکیشن رایتل من؛ راهنمای ویژگی‌ها و خدمات

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
رایتل من
اپلیکیشن رایتل من چیست و چه خدماتی دارد؟ چطور می‌توان از آن استفاده کرد؟ در این مطلب اپلیکیشن رایتل من را معرفی کرده و کار با آن را توضیح داده‌ایم.
تبلیغات

اپراتورهای مختلف برای ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف خود و همچنین برای سهولت دسترسی مشترکین خود به استفاده از امکاناتی که اپراتور در اختیارشان می‌گذارد نرم‌افزارهای کاربردی ساخته و ارائه می‌کنند.

همان‌طور که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اپلیکیشن‌های همراه من و ایرانسل من را طراحی و به مشترکان و کاربران خود ارائه کرده‌اند، رایتل هم سامانه رایتل من و همچنین، اپلیکیشن موبایلی رایتل من را برای ارائه امکانات و خدمات خود عرضه کرده است. علاوه بر اپلیکیشن، رایتل یک سامانه به نام سامانه رایتل من هم دارد که برای مشترکان این اپراتور قابل دسترس است.

این اپلیکیشن در گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید قابل دسترس است. برای مشترکین رایتل که از آیفون و سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند هم نسخه وب‌اپلیکیشن رایتل من قابل استفاده است. کاربران آیفون همچنین می‌توانند از استورهای ایرانی برنامه‌های آیفون این اپلیکیشن را دانلود کنند.

اگر از مشترکان اپراتور رایتل هستید و می‌خواهید با اپلیکیشن رایتل من آشنا شوید، خدمات مختلف اپلیکیشن رایتل من را بشناسید و نحوه کار با آن را یاد بگیرید تا پایان این مطلب با زومیت همراه باشید.

دریافت و نصب اپلیکیشن رایتل من

امکانات متنوعی که رایتل برای مشترکان خود در نظر گرفته است، در این برنامه کاربردی در دسترس کاربران است و افراد با دریافت اپلیکیشن رایتل من از وب‌سایت رایتل یا فروشگاه‌های نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند آن را نصب کرده و از سرویس‌هایش استفاده کنند.

اگر قصد دانلود و نصب این اپ را دارید به وب‌سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir بروید. در نوار بالای صفحه روی گزینه «رایتل من» کلیک کنید و در ادامه گزینه «دانلود رایتل من» را انتخاب کنید. به این ترتیب، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید انتخاب کنید متناسب با نوع سیستم عامل گوشی خود از چه پلتفرمی برای دانلود این اپلیکیشن استفاده کنید.با کلیک روی پلتفرم مورد نظر به صفحه دریافت این اپلیکیشن در پلتفرم هدایت می‌شوید.

رایتل من
مرحله اول
رایتل من
مرحله دوم

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن رایتل من، لازم است وارد این برنامه شوید. برای این کار شماره سیم‌کارت رایتل خود را وارد کرده و کد ورود را که به همین شماره ارسال شده است، در صفحه ورود به اپلیکیشن وارد کنید. پس از ورود به این اپ می‌توانید امکانات و سرویس‌های متنوعی را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب بخش‌های مختلف اپلیکیشن رایتل من و این سرویس‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

دیگر مقاله‌های زومیت درباره رایتل

خدمات مختلف اپلیکیشن رایتل من

در صفحه اصلی اپلیکیشن رایتل من می‌توانید مجموع اعتبار بسته‌های خود، یعنی بسته‌های مکالمه، اینترنت و پیامک را ببینید. علاوه بر این، در این صفحه خدمات مختلف مربوط به سیم‌کارت شما از جمله افزایش اعتبار، خرید بسته، تاریخچه بسته‌ها، سرویس‌ها و... نمایش داده شده است.

رایتل من

متناسب با نوع نیازی که دارید و سرویسی که مایل به استفاده از آن هستید، می‌توانید هر یک از این خدمات را استفاده کنید. ما در ادامه این خدمات را به شما معرفی خواهیم کرد:

افزایش اعتبار

با توجه به اعتباری بودن سیم‌کارت‌های رایتل، مشترکان این اپراتور برای این که بتوانند از امکان برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده کنند باید اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهند. برای این کار روی گزینه «افزایش اعتبار» کلیک کنید تا در مرحله بعد بسته‌های مختلف اعتبار از مبلغ دو هزار تومان تا پنجاه هزار تومان و مبالغ دیگر به شما نمایش داده شود تا متناسب با نیاز خود یکی از این مبالغ را انتخاب کنید.

رایتل من

پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود برای افزایش اعتبار وارد صفحه پرداخت می‌شوید تا به شیوه اینترنتی بتوانید با پرداخت مبلغ مورد نظر سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

خرید بسته

خرید بسته‌های مختلف سیم‌کارت یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در اپلیکیشن اپراتورهای موبایل ارائه می‌شود. در بخش «خرید بسته» رایتل من هم شما می‌توانید بسته‌های اینترنت، مکالمه، پیامک، رومینگ و... را ببینید و فعال کنید.

رایتل من

هر یک از بسته‌هایی را که مایل به استفاده از آن هستید، انتخاب کنید و از میان حجم‌های مختلفی که برای هر بسته در نظر گرفته شده، یک بسته را انتخاب کرده و با پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیک آن را خریداری کنید.

تاریخچه بسته‌ها

یکی دیگر از سرویس‌های موجود در اپلیکیشن رایتل من «تاریخچه بسته‌ها» است که به شما امکان می‌دهد سابقه بسته‌هایی را که پیش از این خریداری و فعال‌سازی کرده‌اید ببینید.

رایتل من

این بسته‌ها صرفا محدود به بسته‌های اینترنت نیست و هر بسته‌ دیگری اعم از مکالمه، پیامک، رومینگ و... که فعال و استفاده کرده باشید، به شما نمایش داده می‌شود.

روزهای رایتلی

در بخش «روزهای رایتلی» این امکان را دارید که از هدیه‌هایی که رایتل برای مشترکان خود در نظر گرفته بهره‌مند شوید. بسته‌های اینترنت، پیامک یا مکالمه به‌صورت هدیه بعضی از جایزه‌هایی است که می‌توانید در بخش روزهای رایتلی با انتخاب یکی از جعبه‌های هدیه روی صفحه دریافت کنید. پس از این که یکی از این هدایا را انتخاب کنید اپلیکیشن نوع هدیه را به شما اطلاع می‌دهد و محتوای هدیه برای سیم‌کارت شما فعال می‌شود.

رایتل من

امتیاز من

با استفاده از سیم‌کارت رایتل، افزایش اعتبار، خرید بسته و استفاده از امکانات مختلفی که اپراتور به شما ارائه می‌دهد، اعتبار کسب می‌کنید. این امتیازها در بخش «امتیاز من» برای شما قابل مشاهده بوده و به شما نشان داده می‌شود. در این بخش همچنین می‌توانید جزئیاتی درباره نحوه کسب امتیاز را مشاهده کنید.

رایتل من

فرصت‌های ارغوانی

«فرصت‌های ارغوانی» بخشی است که مجموعه‌هایی خارج از رایتل برای مشترکان و کاربران این اپراتور در نظر گرفته‌اند. دریافت تخفیف‌هایی از سرویس‌دهنده‌های مختلف مانند سوپرمارکت‌ها، پلتفرم‌های گردشگری و... از جمله این موارد است. کاربران رایتل می‌توانند در این بخش از این فرصت‌ها مطلع شوند و از تخفیفی که در سایر سرویس‌ها برایشان در نظر گرفته شده استفاده کنند.

رایتل من

تعرفه خدمات

در بخش «تعرفه خدمات» اطلاعاتی مرتبط با تعرفه سرویس‌های مختلف ارائه شده است. با کلیک روی این گزینه می‌توانید هم «تعرفه پایه» و هم «تعرفه بین‌الملل» را مشاهده کنید. در بخش تعرفه پایه و در بخش «مشترکان شخصی» می‌توانید تعرفه سرویس‌های اینترنت، مکالمه درون‌شبکه، مکالمه برون شبکه، پیامک فارسی و پیامک انگلیسی را ببینید.

در بخش تعرفه پایه و در قسمت «مشترکان سازمانی» هم می‌توانید خدماتی را که رایتل به سازمان‌ها و سیم‌کارت‌های سازمانی ارائه می‌کند، مشاهده کنید. در قسمت تعرفه بین‌الملل هم می‌توانید اطلاعاتی مربوط به استفاده از سیم‌کارت رایتل و امکانات آن در خارج از ایران کسب کنید.

رایتل من
تعرفه خدمات
رایتل من
تعرفه خدمات مشترکان شخصی
رایتل من
تعرفه خدمات مشترکان سازمانی
رایتل من
تعرفه بین‌الملل

سرویس‌های من

مشترکان رایتل و کاربران اپلیکیشن رایتل من می‌توانند در بخش «سرویس‌های من» انواع سرویس‌های رایتل را که مایلند از آن استفاده کنند، فعال کنند. مطابق تصویر زیر، سرویس‌های مختلف ارائه‌شده امکان فعال‌سازی یا غیر فعال کردن دارند.

رایتل من

کد دستوری

در بخش «کد دستوری» انواع کدهای رایتل که هر یک به یکی از امکانات این اپراتور ارائه می‌شود و با شماره‌گیری آن می‌تواند آن امکان را فعال‌سازی کرد، اشاره دارد. با کلیک روی گزینه کد دستوری انواع کدهای دستوری به شما نمایش داده می‌شود که با شماره‌گیری آن می‌توانید خدمت مربوطه را دریافت کنید.

رایتل من

سایر امکانات اپلیکیشن رایتل من

علاوه بر تمام خدمات و سرویس‌هایی که در صفحه اصلی رایتل من مشاهده می‌کنید، فهرستی از سایر خدمات هم وجود دارد که در صفحه اول اپلیکیشن با کلیک روی سه خط سمت راست صفحه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

رایتل من
مرحله اول
رایتل من
مرحله دوم

با کلیک روی این سه خط، می‌توانید سابقه پرداخت‌های خود در اپلیکیشن را ببینید؛ اقداماتی مانند تغییر رمز عبور، به‌روزرسانی و خروج از برنامه را انجام دهید یا با پشتیبانی در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید از نقاط و نواحی تحت پوشش اپراتور رایتل و همچنین، از فروشگاه‌های مربوط به این اپراتور در سراسر کشور مطلع شوید.

بخش مدیریت سیم‌کارت‌ها به شما امکان می‌دهد که تعداد سیم‌کارت‌های رایتلی را که به نام شماست، ببینید و در صورت تمایل از همین بخش اقدام به سلب امتیاز (سلب مالکیت) سیم‌کارت‌ یا سیم‌کارت‌ها کنید.

نکته جالب در مورد بخش «دوستان و خانواده» که در این قسمت وجود دارد این است که رایتل به شما امکان می‌دهد دو شماره خارج از شبکه رایتل که بیشترین تماس تلفنی را با آن دارید در این بخش وارد کنید. به این ترتیب، می‌توانید در تماس‌های خود با این دو شماره از تخفیف بهره‌مند شوید.

این تخفیف برای تماس با شماره‌های اعتباری خارج از شبکه رایتل پنج درصد و با شماره‌های دائمی برون شبکه مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد.

سوالات متداول زومیت

  • اپلیکیشن رایتل من را از کجا دانلود کنیم؟

    برای دانلود اپلیکیشن رایتل من به سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir، بخش «رایتل من» و سپس بخش «دانلود رایتل من» مراجعه کنید.

  • اپلیکیشن رایتل من چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    در این اپلیکیشن امکان افزایش اعتبار، خرید بسته‌های اینترنت، مکالمه، پیامک، رومینگ، مدیریت سیم‌کارت‌ها و... فراهم شده است. همچنین، سوابق پرداخت و جزئیات بسته‌های مختلف خود را می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات