کامل‌ترین لیست کدهای دستوری رایتل

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
کدهای دستوری رایتل
در این مطلب از زومیت، با فهرستی جامع از کدهای دستوری رایتل برای انجام کارهای مختلف از استعلام اعتبار تا انتقال شارژ آشنا می‌شوید.
تبلیغات

اگر مشترک سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل هستید، حتماً از خدمات این سرویس‌دهنده مطلع هستید. بااین‌حال، ممکن است استفاده از این خدمات برایتان زمان‌بر باشد. برای اینکه به‌راحتی بتوانید از خدمات و امکانات مختلف این شرکت استفاده کنید، از سرویس‌ کدهای دستوری می‌توانید استفاده کنید و با شماره‌گیری کد مدنظرتان به منو سرویس‌دهی دسترسی پیدا کنید.

کدهای دستوری به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی بسته بخرید، سیم‌کارتتان را شارژ کنید، اعتبارتان را مشاهده کنید و سرویس‌های مختلف را مدیریت کنید. این کدها امکانات و خدمات دیگری در‌اختیارتان قرار می‌دهد که در این مقاله به‌طور‌کامل آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

کد دستوری خرید بسته و شارژ

برای خرید بسته اینترنت رایتل و نیز خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری رایتل، یک کد دستوری در نظر گرفته شده است که به‌راحتی بتوانید از این طرح استفاده کنید.

برای این کار کافی است کد دستوری #200* را شماره‌گیری و سپس گزینه‌ی مدنظرتان را انتخاب کنید. با این کد دستوری می‌توانید وضعیت بسته اینترنت و شارژ یا صورت‌حساب، مکالمه و پیامک خود را نیز استعلام کنید و از مصرف خود مطلع شوید.

کد دستوری بسته‌ی مکالمه نامحدود

با بسته‌‌ی مکالمه‌ی نامحدود، می‌توانید به‌مدت ۲۴ ساعت از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه تا ۱۲ ظهر جمعه با تمامی خطوط کشور نامحدود مکالمه کنید.

کد دستوری خرید بسته مکالمه نامحدود #225* است که با استفاده از آن با پرداخت ۵ هزار تومان بیش از ۹۰ درصد از هزینه مکالمه خود را کاهش می‌دهید.

کد خرید بسته‌های پیشنهادی دست‌دوز

بسته‌های پیشنهادی اینترنت و مکالمه دست‌دوز بسته‌هایی هستند که متناسب با نیاز شما و الگوی مصرف شما به‌صورت منحصر‌به‌فرد تعیین می‌شوند.

برای استفاده از این بسته‌ها، می‌توانید کد دستوری #222* را شماره‌گیری کنید تا بر‌اساس میزان استفاده از بسته اینترنت و مکالمه بسته‌هایی به شما پیشنهاد شود که قیمتشان کمتر از طرح‌‌های دیگر است. با این روش می‌توانید تعرفه اینترنت رایتل را برای خودتان به‌صرفه‌تر کنید.

کد دستوری شارژ شورانگیز

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری با خرید شارژ شورانگیز رایتل ۲۵ درصد شارژ بیشتر دریافت می‌کنند که در مکالمه و پیامک و اینترنت می‌توانند از آن استفاده کنند. برای خرید شارژ مستقیم کدهای دستوری #200*، #724*، #780* و #789* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری مدیریت سرویس تماس از‌دست‌رفته

تماس‌هایی که به‌دلیل خاموش‌بودن گوشی تلفن‌همراه یا خارج از محدوده‌بودن رایتل از دست می‌دهیم، در سامانه‌ی تماس‌های از‌دست‌رفته‌ی رایتل ذخیره می‌شوند و زمان جزئیات آن از‌طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود.

این سرویس به‌صورت پیش‌فرض برای مشترکان فعال است؛ اما برای انجام تنظیمات آن می‌توانید کد دستوری #130* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری مدیریت سرویس‌های دوستان و خانواده

سرویس دوستان و خانواده امکانی است تا بتوانید از تخفیف برای تماس صوتی با دو شماره‌ی برون‌شبکه استفاده کنید. پس از فعال‌سازی این سرویس، برای مدیریت آن می‌توانید کد دستوری #130* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری مدیریت گزارش تماس

گزارش تماس مخصوص مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل است تا از وضعیت اعتبار حساب خود مطلع شوند. برای فعال‌کردن این سرویس نیز می‌توانید کد دستوری #130* را شماره‌گیری کنید.

پس از فعال‌سازی بعد از هر تماس پیامی مبنی‌بر مدت مکالمه و هزینه تماس و باقی‌مانده‌ی اعتبار برایتان ارسال می‌شود.

کد دستوری استعلام وضعیت سیم‌کارت

اگر می‌خواهید از تعداد سیم‌کارت‌هایی مطلع شوید که در رایتل به نام شما ثبت شده و شماره‌شان را مشاهده کنید، می‌توانید کد دستوری #210* را شماره‌گیری کنید.

ممکن است در این مرحله متوجه شوید سیم‌کارتی که اطلاعی از آن ندارید، به نام شما ثبت شده است که به‌راحتی برای سلب امتیاز آنلاین سیم‌کارت می‌توانید اقدام کنید.

کد دستوری رومینگ بین‌الملل

رایتل برای مشترکان خود امکانی فراهم کرده است تا بدون خرید سیم‌کارت کشور میزبان بتوانند در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بتوانند تماس بگیرند و پیامک بفرستند.

برای فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل می‌توانید کد دستوری #210* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری راینواز

با سرویس راینواز می‌توانید به‌جای بوق انتظار موسیقی انتخابی‌تان را با مخاطب خود به‌اشتراک بگذارید. برای فعال‌سازی این سرویس هم باید از کد دستوری #210* استفاده کنید.

کد دستوری مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده

اگر می‌خواهید خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده خود مطلع شوید یا آن‌ها را غیرفعال کنید، کد دستوری #800* یا #195* را شماره‌گیری کنید.

پس از شماره‌گیری گزینه‌های خدمات فعال، قطع خدمات محتوایی، قطع تبلیغات، تبلیغ از خط شخصی و هزینه‌ی خدمات ارزش افزوده برایتان نمایش داده می‌شود.

کد دستوری سرویس کودک و نوجوان رایتل

این سرویس به والدین کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری دسترسی فرزندان خود به اینترنت را مدیریت کنند. برای استفاده از این سرویس کافی است کد دستوری #456* را شماره‌گیری و گزینه‌ی فعال‌سازی اینترنت کودک و نوجوان را انتخاب کنید.

کد دستوری انتقال اعتبار

مشترکان اعتباری و دیتای رایتل می‌توانند از خط خود به مشترکان اعتباری دیگر اعتبار انتقال دهند. کد دستوری #133* برای فعال‌سازی سرویس انتقال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد دستوری صورت‌حساب

مشترکان اعتباری برای اطلاع از میزان اعتبار باقی‌مانده و مشترکان سیم‌کارت دائمی برای دیدن صورت‌حساب، می‌توانند کد دستوری #140* را شماره‌گیری کنند.

این موضوع به شما کمک می‌کند که اگر از میزان مصرف بسته‌ی خود ناراضی بودید یا نمی‌دانستید که چرا اعتبارتان کم می‌شود، سراغ شکایت از اپراتور موبایل خود بروید.

کد دستوری هدیه‌ی تولد

رایتل برای مشترکانش در روز تولدشان هدیه‌ای در نظر گرفته و آن ۲ گیگابایت اینترنت رایگان یا یک ساعت مکالمه رایتلی و غیررایتلی است.

برای استفاده از این هدیه در روز تولدتان، کد دستوری #232* را شماره‌گیری و هدیه‌ مدنظرتان را اتنخاب کنید.

کد دستوری به‌جای من

در شرایط اضطراری اگر شارژ کافی ندارید و احتیاج به تماس فوری دارید، از یک نفر دیگر می‌توانید بخواهید هزینه‌‌ی مکالمه شما را تقبل کند.

برای استفاده از این امکان رایتل، کد دستوری #444* را شماره‌گیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات