انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به تعویق افتاد

یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی که قرار بود ۲۳ فروردین برگزار شود، تا پایان ماه رمضان به تعویق افتاد.
تبلیغات

وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرده که به دلیل ماه رمضان و سختی جابه‌جایی رای‌دهندگان از استان‌ها به استان‌ها و شهر‌های دیگر، این انتخابات به بعد از ماه رمضان موکول خواهد شد؛ اما در این نامه زمان دقیق برگزاری مجدد این انتخابات اعلام نشده است.

انتخابات اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی درحالی برای چندمین بار از سال گذشته تاکنون به تعویق افتاده که با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده است. برای مثال برخی اعضای این اتحادیه که عضو هیات مدیره کنونی آن هم هستند، انتقادهای زیادی به این اتحادیه وارد و این اتحادیه را به انجام تخلفات فراوانی متهم کرده‌اند.

یکی از انتقادهای اصلی به اتحادیه کشور کسب‌وکارهای مجازی علاوه بر اینکه تاکنون به وظایفش عمل نکرده، این است که با افزایش تعداد اعضای خود در صدد افزایش قدرت خود برآمده که به باور برخی کسب‌وکارها این روش منطقی نیست. فرشاد وکیل‌زاده، از اعضای هیئت مدیره اتحادیه و از منتقدان اصلی فعالیت‌های اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پیش از این در گفت‌وگو با زومیت گفته بود که اتحادیه با افزایش تعداد اعضای خود در این فکر است که در مواقعی مانند انتخابات از این اعضا برای رای‌گیری به نفع اعضای هیئت مدیره فعلی استفاده و به باور او انتخابات را مهندسی کند.

در همین زمینه مدیرعامل تپسی گفته است که در ۵ سال گذشته اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی فقط به‌دنبال افزایش قدرت خود بوده است.

منشی‌پور در رشته‌ توییتی که در توییتر خود هفته گذشته منتشر کرد نوشت که اتحادیه آنطور که باید نقش اصلی خود را ایفا نکرده و بیشتر از همه به‌دنبال افزایش قدرت و افزایش تعداد اعضای خود بوده و در برخی مواقع نیز باعث فیلترینگ برخی از کسب‌وکارهای اینترنتی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات