طرح سوم نیکوکاری اسنپ به تامین هزینه‌های درمان کودکان بستری اختصاص دارد

یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سومین طرح نیکوکاری اسنپ‌ با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب و با تمرکز بر تأمین کمک‌هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان آغاز شد.
تبلیغات

اسنپ‌ سومین طرح نیکوکاری خود را با تمرکز بر تأمین کمک‌هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان آغاز کرد. در این طرح که با همکاری خیریه‌‌ی «حس مهر» از ابتدای همین هفته در حال اجرا است، کاربران اسنپ می‌توانند بدون پرداخت وجه نقد و با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، اسنپ در این طرح قصد دارد با مشارکت کاربرانش در تأمین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار گام بردارد. اسنپ می‌گوید تأمین هزینه‌های درمانی در این روزها و با توجه به مشکلات اقتصادی برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار شده است و خانواده‌های کم‌برخورداری که کودکان بیمار دارند، برای تأمین هزینه‌های درمانی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. این امر منجر می‌شود فرایندهای درمانی زیادی ناتمام رها شوند.

مؤسسه‌ی غیر دولتی حس مهر که فعالیت خود در زمینه‌ی تأمین مالی کمک‌هزینه‌ی درمان بیماران نیازمند در سراسر کشور را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است، ابتدا از طریق مددکاری بیمارستان‌ها به شناسایی بیماران نیازمند می‌پردازد. پس از بررسی‌های نهایی و تأیید مدارک برای هر بیمار در وب‎‌سایت حس مهر پرونده‌ای تشکیل می‌شود. با مشارکت کاربران هزینه‌های درمانی پرداخت می‌شود و در پایان طرح، نرخ مشارکت و تعداد کودکانی که هزینه‌های درمانی‌شان تقبل شده است اعلام می‌شود.

حالا با اضافه‌ شدن امکان شرکت در این طرح با استفاده از امتیازهای اسنپ، کاربران می‌توانند پس از مراجعه به بخش «اسنپ‌کلاب» در سوپراپلیکیشن اسنپ، دسته‌بندی «نیکوکاری» را انتخاب کنند. با انتخاب طرح «کمک‌هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، کاربران با اهدای ۲۰۰۰ امتیاز خود در این نیکوکاری مشارکت می‌کنند و اسنپ به ازای هر مشارکت ۴ هزار تومان به حساب خیریه واریز می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات