بخش نیکوکاری به اسنپ اضافه شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کاربران اسنپ می‌توانند با استفاده از خدمات این سوپراپلیکیشن، در انجام کارهای خیر شرکت کنند.
تبلیغات

کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ ازاین‌پس می‌توانند با امتیازهای کسب‌کرده ازطریق استفاده از خدمات مختلف، در طرح‌های نیکوکاری شرکت کنند. اولین طرح نیکوکاری اسنپ «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد معلول» است که با همکاری خیریه‌ی رعد انجام می‌شود. گفتنی است طرح‌های نیکوکاری به باشگاه مشتریان اسنپ (اسنپ‌کلاب) اضافه شده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، پیداکردن شغل برای افراد معلول مشکل بزرگی محسوب می‌شود. این افراد ۱۱ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و سازمان ملل نیز، نرخ بیکاری در بین افراد معلول را در برخی از کشورها بیش از ۸۰ درصد برآورد می‌کند. اسنپ هم‌سو با انجام مسئولیت اجتماعی خود و کمک به حل مشکلات این افراد، با همکاری خیریه‌ی رعد تلاش کرده است با تأمین هزینه‌های برگزاری کلاس‌های آنلاین، آموزش‌های موردنیاز برای جذب در بازار کار را به‌رایگان دراختیار افراد معلول قرار دهد.

اسنپ معتقد است افراد معلول با گذراندن این دوره‌های آموزشی که در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم‌افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری طراحی می‌شود، می‌توانند به رؤیاهای شغلی‌شان جامه عمل بپوشانند.

کاربران اسنپ برای مشارکت در بخش نیکوکاری کلاب، کافی است ۵،۰۰۰ امتیاز اسنپ‌کلاب خود را اختصاص دهند. گفتنی است که به پرداخت هیچ مبلغی برای این مشارکت نیازی نیست و کاربران فقط با پرداخت در ازای استفاده از هرگونه خدمتی در سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانند هزینه‌ی یک ساعت آموزش هر فرد معلول را تقبل کنند. اسنپ به‌ازای هر ۵،۰۰۰ امتیاز، ۱۰،۰۰۰ تومان به حساب خیریه‌ی رعد واریز می‌کند.

کاربران باید به بخش «اسنپ‌کلاب» در اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنند و از بین گزینه‌های موجود، گزینه‌ی «نیکوکاری» را انتخاب و با اهدای ۵،۰۰۰ امتیاز در طرح مشارکت کنند. درمجموع، هر کاربر می‌تواند پنج مرتبه در این طرح مشارکت کند. اسنپ هم‌سو با مسئولیت اجتماعی‌اش، پیش‌ازاین نیز طرح‌های مختلفی برای زنان سرپرست خانوار، افراد معلول، خانواده‌های نیازمند و... اجرا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات