بیش از ۵۶ هزار مشارکت در طرح «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» اسنپ

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ دو طرح نیکوکاری را برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در پیش گرفته است.
تبلیغات

کاربران اسنپ تاکنون بیش از ۵۶ هزار بار در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» شرکت کرده‌اند. این طرح که از یک‌ونیم ماه پیش در باشگاه مشتریان اسنپ آغاز شد، هنوزهم ادامه دارد و کاربران کافی است با مراجعه به بخش «اسنپ‌کلاب» در اپلیکیشن اسنپ، دسته‌بندی «نیکوکاری» را انتخاب کنند و با امتیازهایی که به‌واسطه‌ی استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ به‌دست آورده‌اند، از تحصیل کودکان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان حمایت کنند. اسنپ به‌ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز، مبلغ ۵هزار تومان به حساب مؤسسه‌ی مردم‌نهاد «بنیاد کودک» واریز می‌کند.

اسنپ در پویش‌ جدید «حمایت از دانش‌آموزان استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار» نیز با «باشگاه دانش‌آموزی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران» و «سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» برای ارسال ملزومات تحصیلی همکاری می‌کند. به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، با وجود آغاز سال تحصیلی به‌صورت مجازی در اکثر نقاط کشور، کودکان کم‌برخوردار بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند؛ چراکه آموزش آنلاین نیازمند امکانات و زیرساخت‌های متعددی است که فراهم‌آوردن آن‌ها برای خانواده‌های کم‌برخوردار امکان‌پذیر نیست. به‌همین‌دلیل، اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود دو طرح را برای حمایت از تحصیل این دانش‌آموزان آغاز کرد.

در پویش جدید اسنپ، علاقه‌مندان برای حمایت دانش‌آموزان استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار می‌توانند علاوه‌بر پرداخت کمک‌های نقدی، لوازم‌التحریر، کتاب، تبلت یا رایانه‌ی نو یا دست‌دوم، کتاب‌های کمک آموزشی نو یا قابل‌استفاده یا سایر ملزومات تحصیلی را ارسال کنند. اسنپ برای انتقال رایگان لوازم‌التحریر، کتاب، تبلت و سایر ملزومات تحصیلی در این پویش کد تخفیف اختصاص داده است. برای مشارکت در این طرح کافی است به وب‌سایت باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران سر بزنید. پس از تکمیل فرم، پیامک حاوی کد تخفیف ارسال ملزومات تحصیلی برای شما ارسال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات