سرویس پزشک و مشاور اسنپ دکتر یک ساله شد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یک سال پس از آغاز فعالیت، اسنپ‎ دکتر با بیش از ۳۰۰۰ پزشک همکاری می‌کند و از مراجعه حضوری ۱۰۰ هزار فرد مشکوک به کرونا جلوگیری کرده است.
تبلیغات

اسنپ‎ دکتر به‌تازگی تولد یک‌سالگی خود را جشن گرفت. سرویس پزشک و مشاور گروه اسنپ در مسیر یک‌ساله خود، سعی کرده است خدماتش را در تمام حوزه‌های مرتبط با سلامت گسترش بدهد و با پزشکان بیشتری برای ارائه خدمات همکاری کند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون بیش از ۳ هزار پزشک، روانشناس و مشاور در حال همکاری با اسنپ‌دکتر هستند.

به گزارش روابط‌ عمومی اسنپ‌دکتر، یکی از اصلی‎‌ترین توصیه‌های پزشکان در دوران کرونا، ماندن در خانه است؛ به‌خصوص برای کسانی که مبتلا یا مشکوک به این ویروس هستند. اسنپ‎ دکتر هم تلاش کرد در این دوره خدماتی همچون مشاوره پزشکی کرونا و آزمایش کرونا در منزل ارائه کند تا مبتلایان احتمالی به ویروس کمتر از خانه خارج شوند. بر همین اساس، در سال گذشته اسنپ ‎دکتر از مراجعه حضوری حدود ۱۰۰ هزار نفر از کسانی که مبتلا یا مشکوک به کرونا بودند، به مراکز درمانی جلوگیری کرد.

اسنپ دکتر با ارائه ۲۴ ساعته خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، آزمایش در منزل و سرویس تهیه دارو در تلاش است تا رفت‌وآمد غیرضروری را به حداقل برساند. خدمات پزشکی و پرستاری در منزلِ اسنپ‌دکتر شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل و خدمات پرستاری مثل تزریقات، سرم‎تراپی، سونداژ، نوار قلب و ... و همچنین خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل می‌شود. البته این خدمات در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه فعال است. اسنپ‎ دکتر می‌گوید طی یک سال گذشته به ۲۶۰۰۰ نفر خدمات پزشکی در منزل ارائه داده.

خدمت آزمایش‏ در منزل اسنپ دکتر نیز کمک کرده تا افراد به آزمایشگاه‌‎ها و بیمارستان‎‌ها که از مراکز با خطر بالای آلودگی هستند مراجعه نکنند. آزمایش‎‌هایی که توسط اسنپ دکتر در منزل انجام می‌شود شامل تیروئید، آزمایش‎‌های هورمونی زنان، چکاپ کودکان، ایدز و هپاتیت، چکاپ زنان، کودکان و آقایان و تمام آزمایش‌‎هایی است که در منزل امکان نمونه‌گیری آن‌ها وجود دارد. امکان استفاده از بیمه درمانی پایه و تکمیلی برای انجام این آزمایش‌ها در منزل نیز وجود دارد.

از آنجا که داروخانه‌ها ازجمله مکان‌های پرخطر شیوع ویروس کرونا هستند، اسنپ‎ ‌دکتر با ایجاد قابلیت تهیه نسخه دارو به‌صورت آنلاین تلاش می‌کند نیاز به مراجعه به داروخانه‌ و قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را به حداقل برساند. این سرویس در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، کرج، شیراز و اهواز فعال است و به‌زودی شهرهای دیگری به این فهرست اضافه می‌شوند. اسنپ دکتر طی دوران شیوع کرونا همچنین اقدام به ایمن کردن محیط‌های کاری با تست کرونای سازمانی کرد.

اسنپ‎ دکتر سرویس مشاوره تلفنی و متنی دامپزشکی را هم به خدمات خود اضافه کرده است تا کسانی که حیوان خانگی دارند، برای طرح مسائل و بیماری‌های مربوط به دام‎‌های کوچک و پرندگان خانگی از آن استفاده کنند. به‌علاوه، امکان سفارش محصولات دوستدار حیوانات یا کرولتی فری به بخش سفارش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی اسنپ‌دکتر اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات