تخفیف ویژه اسنپ برای سفر به مراکز واکسیناسیون کرونا

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ از اول خردادماه برای سفر به مراکز واکسیناسیون کرونا تخفیف در نظر گرفته است.
تبلیغات

سرویس درخواست خودرو اسنپ از اول خرداد، طرح تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون را با شعار «اسنپ، هم‌مسیر شما تا واکسیناسیون»‌ شروع کرده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این اقدام در جهت مسئولیت اجتماعی این شرکت و انجام واکسیناسیون سراسری به‌عنوان اصلی‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

در فاز نخست این طرح حمایتی، از اول تا ۱۵ خرداد، سفر نیم‌بها برای مراجعه‌ی سالمندان از مبدأ یا به مقصد مراکز واکسیناسیون شهر تهران و حومه در نظر گرفته شد. اسنپ تصمیم گرفت با توجه به اثربخش بودن این طرح، فاز دوم طرح حمایتی سفر به مراکز واکسیناسیون را در سایر شهرهای کشور و برای سایر گروه‌های سنی ادامه دهد. بر این اساس، از ۱۵ تا ۳۱ خرداد، علاوه بر تهران، شهروندان شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، ساری، رشت، قم، قزوین و کرج می‌توانند برای رفت‌و‌آمد به مراکز منتخب واکسیناسیون شهر خود از تخفیف ویژه‌ی اسنپ بهره‌مند شوند. 

جزییات تخفیف سفر به مراکز واکسیناسیون

اسنپ برای دو سفر (مجموعاً تا سقف ۳۰ هزار تومان) از مبدأ یا به مقصد مراکز منتخب واکسیناسیون مشخص‌شده روی نقشه‌، از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بعدازظهر ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد. کافی است بعد از انتخاب نقطه دقیق جغرافیایی یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنید. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به‌منظور درخواست اسنپ برای سایرین استفاده کرد.

اسنپ سعی کرده کلیه‌ی مراکز فعال واکسیناسیون را پوشش دهد، بااین‌حال هنوز لیست جامعی از این مراکز به‌طور رسمی منتشر نشده است. برای یافتن مراکز منتخب دارای تخفیف اسنپ، می‌توانید عبارت «واکسن»، «واکسیناسیون» یا «کرونا» را در بخش جست‌و‌جوی نقشه‌ی اسنپ جست‌وجو کنید یا آیکون مخصوص واکسیناسیون را روی نقشه بیابید یا به بلاگ اسنپ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات