هزینه اشتراک فیلیمو مجددا افزایش یافت

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
درحالی‌که هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو و نماوا ماه قبل ۲٫۳ برابر افزایش یافته بود، فیلیمو بار دیگر این مبلغ را افزایش داده و به ۱۰۰ هزار تومان رسانده است.
تبلیغات

اسفندماه ۹۹، سرویس‌های پخش آنلاین فیلم نماوا و فیلیمو، هزینه‌ی اشتراک ماهانه را ۲٫۳ برابر افزایش داده‌اند. در واقع مبلغ اشتراک ماهیانه که ۲۵ هزار تومان بود، به ۵۹ هزار تومان رسید؛ درحالی‌که کاربران سرویس‌های مذکور با پرداخت اشتراک، همچنان باید تبلیغات تماشا کنند.

به گزارش زومیت، این مبلغ در روز گذشته برای کاربران فیلیمو به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. حال فیلیمو در این مورد، اطلاعیه‌ای دراختیار رسانه‌ها قرار داده و می‌گوید برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، هزینه خرید اشتراک را افزایش داده است.

هزینه اشتراک فیلیمو فروردین ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، این VOD خصوصی از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست و پس از استقبال کاربرانش از تولید محتوای باکیفیت، بر خود واجب دانسته است تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش بدهد و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و ...) تأمین کند. فیلیمو با تأکید بر اینکه صداقت با مخاطب و همراهی آن‌ها، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری در این پلتفرم محسوب می‌شود، می‌گوید:

باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که برای تولید بیشتر و باکیفیت‌تر و نظر به افزایش قابل ‌توجه هزینه‌های تولید، چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم.

فیلیمو اضافه کرده که متوجه شرایط سخت و پیچیده اقتصادی فعلی است؛ اما بخش تولید، بیش از هر بخش دیگری از اوضاع نامناسب اقتصادی متأثر شده و هزینه صد درصدی تولید هر اپیزود سریال‌ ایرانی افزایش یافته؛ البته تعداد سریال‌های عرضه‌شده این سرویس در طول هفته سه برابر شده است تا رضایت کاربران را افزایش بدهد.

فیلیمو: در سال ۱۴۰۰ قصد داریم وارد بورس شویم

فیلیمو اعلام کرده است که در سال ۱۴۰۰ قصد دارد وارد بورس شود و آنگاه می‌توان به‌طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌های این شرکت بود. البته فیلیمو اطمینان خاطر داده است که تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و گزارش‌ها به‌صورت شفاف و صریح اعلام خواهد شد. فیلیمو در مورد افزایش محتوای اختصاصی توضیح داده است:

فیلیمو برای تولید ۳۰ سریال باکیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال (۴ سریال بیشتر از سال ۹۹) از یک سو و تلاش برای راضی نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌ای فیلم و سریال از سوی دیگر، نیازمند تأمین منابع مالی مقتضی است. ازآنجاکه به‌عنوان بخش خصوصی به بودجه عمومی و دولتی چشم ندوخته‌ایم، باید تلاش کنیم که هزینه این تولیدات را با همراهی شما کاربران و مردم عزیز تأمین کنیم.

فیلیمو در ادامه به هزینه خرید فیلم‌های شبکه نمایش خانگی از سوپرمارکت‌ها اشاره کرده و گفته است: «در روزگاری نه‌چندان دور همه به خاطر داریم که با خرید حضوری از سوپر مارکت برای تماشای چهار قسمت سریال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‏‌کردیم؛ اما امروز با کمک تکنولوژی و به‌سادگی و با هزینه‌ای بسیار مناسب به بیش از ۲۴ قسمت سریال‌ روز ایرانی در ماه دسترسی خواهید داشت.»

فیلیمو در انتها اضافه کرد که به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، تمامی اشتراک‌های خود را با تخفیف ۳۰ درصد دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات