بنیان‌گذار چیلیوری به گروه اسنپ پیوست

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بنیان‌گذار چیلیوری به‌عنوان معاون استراتژی به گروه اسنپ پیوست. پس از اینکه چیلیوری از اسنپ‌فود به اتهام انحصار شکایت کرد، در نهایت این اختلافات با تصمیم دیوان عدالت اداری به پایان رسید.
تبلیغات

علیرضا صادقیان، مدیرعامل سابق هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان (iiVentures) و استارتاپ‌های نت‌برگ، چیلیوری، دکتردکتر، tik8 و… اعلام کرد با کنار گذاشتن اختلاف‌های گذشته، به ‌عنوان «معاون استراتژی» به گروه اسنپ پیوسته است.

اختلافات حقوقی چیلیوری و اسنپ فود که از سه سال پیش با اتهام انحصارطلبی آغاز شد، پس از مدتی با رأی شورای رقابت به‌ نفع چیلیوری به پایان رسید؛ بااین‌حال دیوان عدالت اداری پس از یک سال از ابلاغ رأی شورای رقابت (در مهرماه سال جاری) و درحالی‌که اسنپ‌فود به پرداخت جریمه متهم شده بود، این رأی را باطل اعلام کرد.

حال علیرضا صادقیان در حساب توئیتر خود خبر از پیوستن به تیم اسنپ می‌دهد. صادقیان در توییت خود نوشت: «فعالیت من به‌عنوان یک کارآفرین طی ۱۰ سال گذشته در اکوسیستم استارتاپی تجارب زیادی برای من به‌همراه داشت. در این مدت افتخار همکاری با بیش از ۲۰۰۰ نفر را داشتم و باعث مباهات من است که هولدینگ iiVentures دروازه ورود افراد زیادی به این حوزه بود و درکنار هم اتفاقات مثبتی را رقم زدیم. ایجاد فضای یادگیری و پیشرفت و بهبود فضای کسب‌و‌کار اینترنتی هدفی بود که طی این سال‌ها همواره به‌دنبال آن بوده و هستم. بعد از تعامل با گروه اسنپ و با کنار گذاشتن اختلافات گذشته، از امروز با همان اهداف و در موقعیت کاری جدید به‌ عنوان «معاونت استراتژی» گروه اسنپ، ساختن را ادامه خواهم داد.»

صادقیان بعد از ادغام چیلیوری با ریحون در دی‌ماه سال پیش، اعلام کرد دیگر مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان نخواهد بود و تنها به‌ عنوان مدیرعامل چیلیوری به فعالیت خواهد پرداخت. صادقیان در همان زمان اظهار کرد که امیدوار است با ادغامی که صورت گرفته، تغییرات بزرگی در بازار سفارش آنلاین غذا رقم بخورد؛ بااین‌حال دو ماه بعد و با شیوع کرونا، چیلیوری نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد. صادقیان در آن زمان، تداوم رفتارهای انحصارگرایانه‌ی اسنپ‌فود را از جمله مهم‌ترین دلایل در پایان فعالیت چیلیوری برشمرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات