ژوبین علاقه ‌بند تنها تا پایان ماه مدیرعامل اسنپ خواهد بود

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ژوبین علاقبند، مدیرعامل گروه اینترنتی ایران، صاحب برند اسنپ، تنها تا پایان همین ماه در این شرکت باقی خواهد ماند و جای خود را به محمد خلج قاسم‌آبادی، مدیر ارشد پیشین تحلیلگری توسعه تجاری ایرانسل خواهد داد.
تبلیغات

ژوبین علاقبند، مدیرعامل فعلی گروه اسنپ تا پایان خردادماه سال جاری، جای خود را به محمد خلج قاسم‌آبادی خواهد داد. خلج پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری ایرانسل، از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و عضو هیأت مدیره این شرکت بوده است.

در اطلاعیه‌ای که اسنپ دراین‌باره دراختیار زومیت قرار داده، ژوبین علاقبند، نسبت به تجربه‌ی کار در گروه اسنپ چنین می‌گوید: «اسنپ برای هر مدیری می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد، آموزنده و متفاوت باشد و باعث افتخار من بود که فرصت مدیریت آن در اختیارم قرار گرفت. کسب‌وکار اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود و از تمام لحظات این همکاری لذت بردم و تجربه‌های ناب و جدیدی کسب کردم. خوشحالم که موفق شدم برنامه‌ها و مأموریتم را تا حد قابل‌قبولی در اسنپ به سرانجام برسانم. جداشدن از اسنپ تصمیم ساده‌ای نبود، ولی گاهی برای تجربه‌ی چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد.»

به‌گفته‌ی علاقبند مدتی است که تصمیم به جداشدن وی با توافق و آگاهی بنیانگذاران شرکت گرفته شده است؛ البته ارتباط علاقبند با اسنپ ادامه خواهد داشت و محمود فوز، از دیگر بنیانگذاران اسنپ نیز به این موضوع اشاره کرد و می‌گوید ما در اسنپ قطعا میراث او را در مسیر درست حفظ خواهیم کرد.

ایاد الکسار، دیگر بنیانگذار اسنپ، درمورد فعالیت گروه اسنپ پس از تغییر جایگاه فعلی مدیرعامل شرکت می‌گوید: «من هم ضمن قدردانی از ژوبین، قول می‌دهم که بهترین تصمیمات را برای ادامه‌ی فعالیت اسنپ بگیریم تا بتوانیم باقدرت مسیر رشد خود را ادامه دهیم. تصمیم ما در خصوص آینده‌ی مدیریت اسنپ به این ترتیب خواهد بود که محمد خلج به‌عنوان مدیر اجرایی به تیم اسنپ اضافه شود. به‌تازگی نیز صبا مرتضوی و سحر شیشه‌گر به‌عنوان مدیران اجرایی به اسنپ‌تریپ اضافه شدند و قاسم زیدی مسئولیت هدایت تیم فنی اسنپ را برعهده گرفته است. همچنین به‌دنبال اضافه‌کردن افراد مستعد دیگری به تیم مدیریت هستیم که به‌زودی جزئیات آن مشخص می‌شود.»

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی نیز به پایان‌گرفتن نقش علاقبند در اسنپ واکنش نشان داد و در حساب توییتری خود نوشت:

طی این چند سال رقابت با اسنپ، در بسیاری از موارد برای تثبیت موجودیت تاکسی‌های آنلاین، کنار هم ایستادیم. در این سالها، مدت حضور ژوبین علاقه‌بند متمایز بود. حرف همدیگر را بهتر می‌شنیدیم و در عین رقابت شدید، مطمئن‌تر کنار هم می‌ایستادیم. برای @jhubina آرزوی موفقیت دارم. https://mobile.twitter.com/Peivast/status/1267551453654274059— Milad Monshipour (@MMonshipour) June 2, 2020

اسنپ امروز بیش از ۱۵۰۰ کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل دارد و به رکورد دو میلیون سفر طی روز دست پیدا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات