پیش ثبت‌نام الکامپ بیست‌وششم به تأخیر افتاد

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیش ثبت‌نام بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به تعویق افتاد.
تبلیغات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پیش ثبت‌نام بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به‌علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. پیش ثبت‌نام الکامپ ۲۶ قرار بود از ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ ادامه داشته باشد. کمیته‌ی اجرایی برگزاری الکامپ همچنین اعلام کرد بعد از بهبود شرایط، تاریخ‌های جدید پیش ثبت‌نام الکامپ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، قرار بود بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۰) با مدیریت این سازمان از ۲۴ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و با شعار #آینده‌_بهتر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود. باتوجه به شرایط پیش آمده و به تعویق افتادن پیش ثبت‌نام الکامپ ۲۶ امکان تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور و فرصتی برای ارائه‌ی دستاوردها در عرصه‌ی طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال است. ذی‌نفعان توسعه‌وتحول اقتصاد دیجیتال در بخش‌های خصوصی و دولتی سالانه با شرکت در نمایشگاه الکامپ فرصت‌های بازار را برای محصولات و خدمات خود شناسایی می‌کنند. همچنین تلاش‌های یک سال خود را درمعرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور کمک کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات