بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ تیر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۰) ۲۴ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
تبلیغات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۰) با مدیریت این سازمان، ۲۴ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. الکامپ ۲۶ با شعار #آینده‌_بهتر برگزار می‌شود و پیش‌ثبت‌نام از اول اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه می‌یابد. 

نمایشگاه الکامپ فرصتی برای ارائه‌ی دستاوردها در عرصه‌ی طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور است. همچنین، این نمایشگاه آوردگاهی است که سالانه ذی‌نفعان توسعه‌وتحول اقتصاد دیجیتال در بخش‌های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار برای محصولات و خدمات خود را جایگاه‌سازی می‌کنند و تلاش‌های یک سال خود را درمعرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور با مشارکت فعال تمامی ذی‌نفعان اقتصادوتحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه‌ی بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی و خدماتی کشور محقق‌شدنی است.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اطلاعیه‌ی خود نوشته است برای برنامه‌ریزی و جانمایی عادلانه‌ی فضای نمایشگاهی، پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اول اردیبهشت تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. مانند گذشته تقدم در پیش‌ثبت‌نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه مؤثر خواهد بود. در الکامپ ۲۶، پیش‌ثبت‌نام برای تمامی شرکت‌کنندگان از بخش‌های خصوصی و دولتی و کسب‌وکارهای نوپا الزامی و سازمان به اصل ارائه‌ی فرصت‌های برابر متعهد است.

دبیرخانه‌ی الکامپ با تدوین برنامه‌ای نوآورانه و بخش‌های جدید، سعی کرده است از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه‌ی فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده کند که جزئیات آن در اطلاعیه‌های بعدی این سازمان منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات