تپسی امکان سفارش خرید یا جابجایی کالا را به دلیل شیوع ویروس کرونا ارائه می‌کند

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
سرویس همیار تپسی خدمت جدیدی است تا خرید یا انتقال کالا برای افراد بدون نیاز به خارج‌شدن از خانه انجام شود.
تبلیغات

با شیوع ویروس کرونا در کشور، خرید و انتقال کالاها به امری دشوار تبدیل شده است. همین موضوع خریدهای آنلاین و همچنین، انتقال کالاها را سخت کرده است. تپسی سرویسی از فردا ارائه می‌کند که می‌توان با بهره‌گیری از آن، وظیفه‌ی انجام خرید را به راننده‌ی تپسی سپرد و کالاهای مورد نظر را از راننده در محل منزل دریافت کرد. 

سرویس جدید تپسی که «درخواست همیار تپسی» نامیده می‌شود، از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است؛ شیوه‌ی درخواست آن بدین‌گونه است که پس از انتخاب گزینه «درخواست همیار تپسی»، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، می‌توان لیست خرید را در اختیار سفیر تپسی قرار داد تا به جای کاربر خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به او تحویل دهد.همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته ​​یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند.

سرویس «همیار تپسی» ابتدا به‌صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می‌شود و به‌زودی در شهرهای دیگری هم در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.این اقدام می‌تواند ضمن رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی کمک کند که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند.

از اقدامات تپسی با شروع بیماری کوید 19 می‌توان به افزایش سطح ایمنی و اصول بهداشتی خدمات سفر، با اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی نکات بهداشتی به سفیران و ارائه‌ی بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده به آن‌ها اشاره کرد. همچنین، امکان انجام مشاوره و دریافت نکات بهداشتی و سلامتی برای سفیران نیز با اختصاص یک خط تماس ویژه فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات