ناوگان اسنپ ضدعفونی می‌شود

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
طرح «سفر به سلامت» تاکسی اینترنتی اسنپ به مرحله‌ی ضدعفونی‌کردن سواری و موتور و وانت در ۶ شهر ایران رسید.
تبلیغات

هم‌زمان با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران، باشگاه رانندگان اسنپ در قالب طرح «سفر به سلامت» اقداماتی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در ناوگان این سامانه در نظر گرفت. مرحله‌ی اول این طرح، توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش یک‌بارمصرف و برگه‌ی آموزشی نحوه‌ی استفاده به راننده‌ها بود که یک هفته در تهران اجرا شد. از امروز نیز، توزیع اقلام بهداشتی در ۶ شهر شیراز، مشهد، اصفهان، کرج، قم و رشت به‌مدت سه روز ادامه پیدا می‌کند.

همچنین از امروز، ون‌هایی با لوگو اسنپ در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم و شیراز به‌منظور ضدعفونی ناوگان اسنپ (شامل سواری و موتور و وانت) مستفر می‌شوند. در این طرح که ۱۰ روز اجرا می‌شود، دو کارمند با لباس فرم اسنپ زیرنظر سرپرست، تمامی فضای داخلی و خارجی خودروهای سواری و موتورها و وانت‌های اسنپ را ضدعفونی می‌کنند و درنهایت هم، برچسب «سفر به سلامت» را روی وسیله‌ی نقلیه ضدعفونی‌شده می‌چسبانند.

اسنپ / snapp

کاربران اسنپ همچنین می‌توانند درصورت وجود هرگونه مشکل دراین‌زمینه، از گزینه‌ی «عدم رعایت اصول بهداشتی» در بخش امتیازدهی اپلیکیشن اسنپ، برای گزارش مشکلات موجود استفاده کنند. بدین‌ترتیب، مسافر اگر احساس کرد دستورالعمل‌های بهداشتی خودرو در حال سفر رعایت نشده است، می‌تواند با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را مطلع کند تا با آموزش و ارائه‌ی امکانات لازم برای تأمین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هرچه‌بیشتر ویروس کرونا کاهش داده شود.

وسایل حمل‌و‌نقل عمومی یکی از دغدغه‌های مردم مردم درزمینه‌ی شیوع کرونا است. اسنپ در نظر دارد با اقدامات مذکور، تاحدممکن از گسترش کرونا جلوگیری کند. کاربران این سرویس نیز می‌توانند با همکاری و گزارش موارد پرخطر به اسنپ، قدم مهمی دراین‌زمینه بردارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات