کد تخفیف اسنپ ویژه معلولان تاکنون ۳۰ هزار بار استفاده شده است

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ اعلام کرد از ۱۲ آذر تاکنون بیش از ۳۰ هزار بار از کد تخفیف ویژه‌ی معلولان این سرویس استفاده شده است.
تبلیغات

اسنپ در طرحی به‌نام «با شما در حرکتیم» از ۱۲ آذر ۱۳۹۸ تا پایان امسال، تخفیفی برای افراد دارای کارت معلولیت بهزیستی ساکن تهران در نظر گرفته است. اطلاعات ارائه‌شده نشان‌دهنده‌ی این است که تاکنون حدود ۳۰ هزار بار از کد تخفیف ویژه‌ی افراد معلول استفاده شده است. هزینه‌ی تمامی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ ازجمله طرح «با شما در حرکتیم» از منابع مالی شرکت اسنپ پرداخت می‌شود و راننده هیچ هزینه‌ای را متقبل نخواهد شد.

روابط‌عمومی اسنپ اعلام کرد این استارتاپ کمپین مذکور را با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود اجرا کرده و در آن، امتیازی از سازمان‌ خاصی دریافت نکرده است. معلولان محترم  ازطریق کد اختصاصی روی شماره‌تلفنشان می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند. این افراد در هر سفر باید کد مذکور را در بخش «کد سفر» داخل اپلیکیشن اسنپ وارد کنند تا ۲۰ درصد از هزینه‌ی سفر آن‌ها (تا سقف ۶ هزار تومان) کم شود.

برای اجرای این طرح، شورای شهر شماره‌تلفن افراد معلول را دراختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال‌کردن کد تخفیف، برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی این تخفیف به این دسته از افراد پیامک ارسال کرد. البته اسنپ اعلام کرده است این شماره‌تلفن‌ها کامل نیست؛ از‌این‌رو، برای ارائه‌ی تخفیف به معلولان با همکاری روابط‌عمومی بهزیستی سازوکاری تدارک دیده است. بر‌این‌اساس، افراد معلول عضو بهزیستی اطلاعات خود شامل کدملی و شماره‌تلفن را برای استعلام ازطریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ یا ایمیل به نشانی pr@snapp.cab یا تماس با پشتیبانی دراختیار اسنپ قرار می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی بررسی می‌شود و درصورت تأیید این سازمان، کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد. 

در‌حال‌حاضر، بحث حمایت از معلولان به‌عنوان اصلی‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ تعریف شده است؛ از‌این‌رو، تسهیلات ویژه‌ای برای رانندگان معلولیت نیز در نظر گرفته‌ شده است. مجموع رانندگان معلول در ناوگان حمل‌ونقل اسنپ حدود ۱۰ هزار نفر است که تمامشان از پرداخت کمیسیون معاف هستند. مجموع کمیسیون افراد معلول در یک ‌سال گذشته تا ابتدای تابستان ۱۳۹۸، مبلغ ۹۰‌میلیارد ریال بوده که اسنپ این رقم را از اعتبار این افراد کسر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات