پوشش زنده متنی زومیت از رویداد تخصصی رایانش ابری همکاران سیستم [تمام شد]

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
زومیت راس ساعت ۹ صبح روز جاری، پوشش زنده‌ی متنی از رویداد تخصصی رایانش ابری همکاران سیستم جهت معرفی از آخرین محصولات و خدماتهمکاران سیستم خواهد داشت.
تبلیغات

«همکاران سیستم» یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری نام‌آشنای ایران است که در سال ۱۳۶۶ تأسیس شده است و درحال حاضر با ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی، محصولات و راهکار‌های نرم‌افزاری مختلفی را برای کسب‌و‌کار‌های متوسط و بزرگ عرضه می‌کند. این شرکت چندی است تمرکز زیادی بر توسعه‌ی رایانش ابری و تولید محصولات مختلفی بر این بستر دارد.

به‌گفته‌ی مدیران همکاران سیستم، رایانش ابری طی سال‌های گذشته به فناوری مهمی در حوزه‌‌ی فناوری اطلاعات تبدیل شده است و خدمات رایانش ابری نیز در حال‌حاضر در طیف وسیعی از بازارها و صنایع به‌کار گرفته می‌شود. همکاران سیستم هم‌سو با فناوری‌های نوین، راهکارهای سازمانی خود را بر بستر ابر ارائه داده است. راهکاران ابری، روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب می‌شود و مشتری بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، ازطریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها متصل می‌شود و از راهکاران استفاده می‌کند.

پوشش زنده‌ی متنی در انتهای همین مقاله انجام خواهد شد. نیازی به رفرش کردن صفحه نیست و محتوا به‌صورت خودکار به‌روز خواهند شد.

آیا شما از سرویس‌های همکاران سیستم استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات