تبلت جان‌سخت با باتری ۳۳ هزار میلی‌آمپرساعتی به‌نمایش درآمد

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو در دست
مشخصات فاش‌شده از تبلت فوق مقاوم جدید یولفون، نشان می‌‌دهد این محصول باتری بسیار پرظرفیتی دارد.
تبلیغات

Ulefone در آینده‌ی نزدیک تبلت مستحکم جدیدی به نام Armor Pad 3 Pro را معرفی خواهد کرد که از پردازنده‌ی مدیاتک استفاده می‌کند. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی، برخی از مشخصات این تبلت فاش شده‌اند.

برجسته‌ترین ویژگی تبلت یولفون مدل آرمور پد ۳ پرو، باتری بسیار بزرگ ۳۳٬۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که ازطریق درگاه USB-C با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. طبق ادعای سازنده، این باتری می‌تواند تبلت را به‌مدت ۱٬۸۱۲ ساعت در حالت استندبای و ۱۸۱ ساعت در حالت مکالمه روشن نگه دارد و از شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می‌کند.

تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو از جلو پشت و کنار
GSMarena

آرمور پد ۳ پرو به صفحه‌نمایش ۱۰٫۳۶ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ × ۲٬۰۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، شدت روشنایی بیشینه‌ی ۵۰۰ نیت و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز خواهد بود.

تبلت آرمور پد ۳ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و از تراشه‌ی MT8788 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از‌طریق کارت microSD پشتیبانی خواهد کرد. در مقام مقایسه، تبلت آرمور پد ۲ که در مهر ۱۴۰۲ معرفی شد، از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک استفاده می‌کند.

تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو روی پایه
GSMarena

یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی، امکان تصویربرداری را برای تبلت جدید یولفون فراهم خواهند کرد.

تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو
تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو در دست
تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو به پشت روی زمین

در پشت تبلت جان‌سخت آرمور پد ۳ پرو دو چراغ کمپینگ ۱٬۱۰۰ لومنی تعبیه شده است که می‌توان آن‌ها را با دکمه‌ی اختصاصی که در قسمت چپ قاب قرار دارد، سریعاً روشن و خاموش کرد. این تبلت به کلیدی قابل‌تنظیم و یک پورت HDMI نیز مجهز خواهد بود.

ویژگی‌های مهم دیگر تبلت آرمور پد ۳ پرو شامل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت نصب‌شده درکنار تبلت، ارتباط LTE دو سیم‌کارته و NFC می‌شوند. این تبلت گواهینامه‌های IP68 و IP69K و MIL-STD-810H را دارد که مقاومت آن در‌برابر گردوغبار، آلودگی، فشار و ضربه را تضمین می‌کنند. محصول جدید یولفون وزنی درحدود ۱٫۲ کیلوگرم دارد.

قیمت تبلت جدید آرمور پد ۳ پرو که از ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) در وب‌سایت AliExpress عرضه خواهد شد، حدود ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات