تبلت فوق مقاوم سامسونگ در دسترس افراد بیشتری قرار گرفت

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از تبلت Galaxy Tab Active 5 به رنگ سبز
تبلت فوق مقاوم سامسونگ در دسترس مشتریان تجاری و صنعتی در آمریکا قرار گرفته است.
تبلیغات

تبلت بسیار مقاوم گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد، اکنون در دسترس مشتریان آمریکایی قرار گرفته و مانند نسل قبلی خود یعنی گلکسی تب اکتیو ۴ پرو، برای کاربردهای صنعتی و سازمانی طراحی شده است.

قیمت تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ از حدود ۵۴۹ دلار آغاز می‌شود و در مدل 5G به ۶۵۹ دلار می‌رسد. اگرچه قیمت‌ تبلت سامسونگ سری اکتیو نسبت‌ به تبلت‌های دیگر بالاتر است، باید در نظر داشت که این تبلت‌ها برای استفاده‌ی روزمره نیستند، بلکه به‌منظور کار در شرایط دشوار طراحی شده‌اند.

گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ به همراه قلم

تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۵ بدنه‌ی مستحکمی دارد، با گواهی MIL-STD-810H ارائه شده است و قاب محافظ آن می‌تواند سقوط از ارتفاع ۱۲ متری را تحمل کند. علاوه‌براین، گلکسی تب اکتیو ۵ گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب را دریافت کرده و شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ ضدخط‌وخش دارد.

در قسمت جلویی تبلت، صفحه‌نمایش هشت اینچی FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز وجود دارد. برای ضبط تصویر از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت تبلت و یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده شده است.

تبلت صنعتی گلکسی تب اکتیو ۵ از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ قدرت می‌گیرد و با ۶ یا هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و امکان اتصال کارت SSD نیز به آن وجود دارد.

در حالی که سامسونگ برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاریِ به‌موقع شهرت دارد، انتظار می‌رود که تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ با اندروید ۱۲ عرضه شود، اما آپدیت‌های جدیدتری را دریافت کند.

ظرفیت باتری تبلت مورد بحث ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است و حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت بیشتر نیز دارد. ویژگی‌های اتصال این تبلت شامل دو سیم‌کارت، پشتیبانی از شبکه‌ی 5G، پوگو پین، USB-C و Wi-Fi 6 می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات