تبلت جان‌سخت دل با پردازنده نسل ۱۲ اینتل و گواهی IP65 معرفی شد

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
تبلت مقاوم دل Latitude 7030 دست مهندس
تبلت جان‌سخت و قدرتمند دل 7030 Latitude نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی دارد و از گواهی IP65 بهره می‌برد.
تبلیغات

سال گذشته،‌ دل از تبلت Latitude 7230 برای کاربرانی که به‌دنبال دستگاهی مقاوم و قدرتمند بودند رونمایی کرد. حالا نوبت Latitude 7030 است که وارد بازی تبلت‌های مقاوم مهندسی شود. این تبلت مقاوم نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با وضوح +FHD دارد که روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. به‌گفته‌ی دل، Latitude 7230 از پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i7 یا Core i5 استفاده می‌کند. این تبلت از گرافیک مجزای Iris Xe اینتل بهره می‌برد.

تبلت مقاوم Latitude 7230 با حداکثر رم ۳۲ گیگابایتی LPDDR5 و فضای ذخیره‌ سازی SSD دو ترابایتی NVMe عرضه خواهد شد. از امکانات دیگر این تبلت جان‌سخت می‌توان به حسگر اثر انگشت، دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره و ماژول TPM 2.0 اشاره کرد. تبلت Latitude 7230 از GPS،‌ نسخه‌ی Wi-Fi 6E و شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند.

تبلت مقاوم دل Latitude 7030 با لوازم جانبی کیبورد
نمای جلویی تبلت مقاوم دل Latitude 7030
نمای پشتی تبلت مقاوم دل Latitude 7030

تبلت جدید دل وزنی نزدیک به یک کیلوگرم دارد که برای یک تبلت مقاوم وزن قابل قبولی به‌شمار می‌رود. به لطف گواهی IP65، این تبلت در برابر گردو‌غبار و پاشش آب مقاوم است.

دل امکان شناسایی لمس با دستکش را در این تبلت فراهم کرده است تا برای مهندسین انتخاب مناسبی باشد. دکمه‌های فیزیکی تبلت مقاوم Latitude 7230 برای انجام دستورات زیادی قابل تنظیم است. در کنار تبلت جان سخت دل می‌توانید لوازم جانبی مانند قلم هوشمند، کیبورد قابل حمل، بند دستی چرخان، اسکنر بارکد، درگاه‌های USB-A تهیه کنید.

هنوز اطلاعاتی از قیمت تبلت دل 7030 Latitude در دسترس نیست و برای اطلاع از قیمت تبلت یادشده باید منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات