این تبلت مقاوم در ۳ ساعت شارژ می‌شود و ۷۵ روز شارژدهی می‌کند

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت فوسیبات DT2
تبلت بسیار مقاوم فوسیبات برای استفاده در محیط‌های سخت طراحی شده است و بیش از ۷۵ روز در حالت استندبای شارژدهی دارد.
تبلیغات

تبلت جدید فوسیبات با نام FOSSiBOT DT2 محصولی بسیار مقاوم است که ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهد. بر‌اساس اطلاعات ذکرشده در صفحه‌ی رسمی محصول در وب‌سایت علی‌اکسپرس، FOSSiBOT DT2 از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است.

تبلت FOSSiBOT DT2 با استفاده از حافظه‌ی فلش UFS 3.0 و رم LPDDR4X، عملکرد سریع دستگاه را بهبود می‌بخشد و مصرف انرژی را برای اطمینان از استفاده‌ی مداوم به‌خصوص در محیط‌های سخت بهینه می‌کند.

مردی در حال کار کردن با تبلت فوسیبات DT2

تبلت فوسیبات در کانفیگ‌های قوی‌تر به حداکثر ۲۰ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز می‌شود.

FOSSiBOT DT2 به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Helio G99 مدیاتک و باتری غول‌پکیر ۲۲٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است که می‌تواند بیش از ۷۵ روز در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد. تبلت فوسیبات از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن درحدود ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد.

تبلت DT2 با نمایشگر بزرگ ۱۰٫۴ اینچی 2K وضوح چشمگیری را ارائه می‌دهد و به چهار اسپیکر برای پخش صدای استریو نیز مجهز شده است.

نمایشگر تبلت فوسیبات DT2 روی حالت تنظیم دوربین

علاوه‌براین، تبلت جدید فوسیبات از وای‌فای ۶ برای ارائه‌ی سرعت بسیار زیاد شبکه پشتیبانی می‌کند. این تبلت مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ است و با آخرین برنامه‌ها و نرم افزارها عرضه می‌شود.

DT2 با دریافت گواهی حفاظتی IP68/IP69K، در‌برابر آب و گر‌دوغبار و ضربه مقاوم است. این تبلت علاوه‌بر دوام مطلوب، با ویژگی‌هایی مانند حسگر اثر‌انگشت و اسکن چهره برای بازکردن قفل، امنیت کاربر را در اولویت قرار می‌دهد.

قیمت تبلت فوسیبات به‌عنوان پیشنهاد ویژه در فروشگاه علی‌اکسپرس ۲۳۹٫۹۹ دلار است که تا ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در‌دسترس خواهد بود. همچنین، این تبلت تا ۱۷ دسامبر (۲۵ آذر) با قیمت تخفیف‌خورده‌ی ۲۶۹٫۹۹ دلار از‌طریق وب‌سایت رسمی FOSSiBOT برای خرید آماده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات