تصاویر رندر تبلت میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی پیش‌از رونمایی ۳ فروردین فاش شد

پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی از نمای جلو و پشتی
تبلت میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی ویژگی‌های قابل توجهی خواهد داشت و می‌تواند تا ۹۷ درصد نور محیط را از بین ببرد تا نمایشگر زیر نور عملکرد بهتری داشته باشد.
تبلیغات

در ۲۳ مارس (سوم فروردین ۱۴۰۲)، هواوی قرار است میزبان رویداد بزرگ بهاری در شانگهای چین باشد که در آن محصولات پرچم‌دار جدیدش را رونمایی خواهد کرد. از جمله دستگاه‌هایی که قرار است به بازار عرضه شوند می‌توان به سری پریمیوم P60 هواوی و و گوشی تاشدنی میت X3 اشاره کرد. به‌گزارش گیزموچاینا، امروز این شرکت چینی تأیید کرده است که تبلت‌های MatePad نیز در همین روز از راه خواهند رسید. گفته می‌شود میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) با بهبودهای جالبی همراه خواهد شد.

میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی در دست

طبق تیزرهای رسمی، تبلت میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی تجربه‌ی خواندن و نوشتن شبیه کاغذ را ارائه می‌دهد. همچنین دارای صفحه‌نمایش تخت با محافظ چشم ضد تابش نور خواهد بود که اولین تلاش هواوی در این نوع تبلت محسوب می‌شود. پنل تبلت دارای قابلیت‌های چشمگیری خواهد بود؛ چراکه می‌تواند تا ۹۷ درصد از نور منحرف‌کننده‌ی محیط اطراف را از بین ببرد.

استاندارد محافظت از چشم در میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) هواوی

UV Rheinland رندرهای این تبلت را جداگانه به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را نشان می‌دهد. طبق تصویر، این تبلت دارای یک دوربین در پشت و صفحه‌نمایش بدون بریدگی در جلو است. دوربین سلفی به‌صورت عمودی روی قاب بالایی قرار دارد. تبلت MatePad 11 گواهینامه TUV Rheinland (استاندارد محافظت از چشم) را دریافت کرده است؛ این یعنی می‌تواند از کاربران در برابر اثرات منفی نور محیط داخلی محافظت کند و در نتیجه تجربه‌ی کلی بهتری را به‌همراه داشته باشد.

میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) همچنین اولین تبلت جهان است که گواهینامه بصری SGS را دریافت کرده است. این استاندارد به‌تازگی توسط SGS و موسسه ملی استانداردسازی چین (CNIS) توسعه یافته تا میزان خستگی بصری کاربران را ارزیابی کند. درحال‌حاضر، سایر مشخصات تبلت هواوی مشخص نیست. پیش‌بینی می‌شود این شرکت پیش از رونمایی رسمی، جزئیات بیشتری را فاش کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات