هرآنچه از رویداد معرفی هواوی P60 و Mate X3 در سوم فروردین انتظار داریم

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هواوی
رویداد ۲۳ مارس هواوی برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری P60 و گوشی تاشو Mate X3 تأیید شد.
تبلیغات

انتظار داریم هواوی به‌زودی از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. این شرکت قصد دارد نسل جدید پرچمداران خود موسوم‌ به P60 را در سه نسخه‌ی استاندارد، پرو و اولترا معرفی کند. علاوه‌براین در رویداد بعدی برند چینی شاهد رونمایی از گوشی تاشو Mate X3 خواهیم بود.

به گزارش گیزموچاینا، هواوی رسماً تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند جدیدش در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۲) در چین معرفی خواهند شد. درواقع پوستر رسمی این شرکت نشان می‌دهد سری P60 و Mate X3 در رویداد مذکور معرفی می‌شوند.

سری هواوی P60

هواوی p60

طبق شایعات، سری P60 هواوی از فناوری تصویربرداری XMAGE 2.0 بهره خواهند برد. طبق گزارش‌های اخیر P60 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX888، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX585 و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OV64B Omnivision با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۵ برابری بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این گوشی به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود درحالی‌که مدل استاندارد آن احتمالاً با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 روانه‌ی بازار خواهد شد. البته هواوی از نسخه‌ی 4G این سیستم-روی-چیپ‌ها استفاده خواهد کرد.

تصاویر ثبت‌شده با دوربین تله‌فوتو هواوی P60 Pro کیفیت تصویربرداری این گوشی‌ را نشان می‌دهند
مطالعه '3

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار هواوی P60 پرو می‌توان به نمایشگر ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1440p اشاره کرد. این دستگاه همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات مجهز خواهد شد.

هواوی Mate X3

رندر هواوی میت X3

تا این لحظه جزئیات دقیقی درمورد ابعاد نمایشگر داخلی گوشی تاشو Mate X3 هواوی دردسترس نیست، اما برخی منابع ادعا می‌کنند وضوح آن 2K خواهد بود. این دستگاه نیز از نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد.

سیستم ارتباط ماهواره‌ای هواوی میت X3 احتمالاً ارسال پیام صوتی را ممکن خواهد کرد
سیستم ارتباط ماهواره‌ای هواوی میت X3 احتمالاً ارسال پیام صوتی را ممکن خواهد کرد
مطالعه '1

شنیده‌ها حاکی از آن است Mate X3 هواوی از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات بهره خواهد برد. سیستم دوربین پشتی این دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766، یک دوربین اولتراواید با حسگر IMX688 و یک دوربین پریسکوپی با حسگر IMX351 خواهد بود.

طبق گزارش‌های اخیر، Mate X3 به‌طور پیش‌فرض جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا خواهد کرد و شاید از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات