دوربین تله‌فوتو جدید هواوی P60 Pro، در محیط‌های تاریک تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی هواوی P60 پرو
نمونه‌ تصاویر جدید ثبت شده با دوربین هواوی P60 Pro، قدرت تصویربرداری این گوشی هوشمند را بار دیگر به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

انتظار می‌رود هواوی به‌زودی سری P60 را در چین معرفی کند. حساب‌های رسمی این شرکت در ویبو همچنان تیزرها و ویدیوهایی از قابلیت‌ بزرگ‌نمایی پرچم‌دار جدید آن یعنی P60 Pro منتشر می‌کنند.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی CBG می‌گوید پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌تواند در نور بسیار زیاد و هنگامی که خورشید در کادر است، از آن عکس بگیرد. این گوشی جزئیات را در اجسام جلوی تصویر به‌اندازه‌ی کافی روشن می‌کند تا قابل مشاهده باشند.

عکس خورشید ثبت شده با هواوی p60 pro
عکس گرفته شده از خورشید با دوربین گوشی هواوی P60 پرو

به گزارش GSMArena، هواوی P60 پرو همچنین قابلیت‌های تصویربرداری در محیط‌های تاریک را ارائه می‌دهد و در این سناریوها عکس‌های دقیقی می‌گیرد. ویدیوی رسمی هواوی نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند تصاویری با جزئیات بسیار زیاد از ماه ثبت کند که ازنظر تئوری قوانین اپتیک و فیزیک را دور می‌زند.

هواوی تصمیم دارد از دوربین پریسکوپی جدیدی در P60 Pro استفاده کند تا کیفیت تصویربرداری آن در شب بهبود یابد. آرایه‌ی حسگر جدید دوبین تله‌فوتو این گوشی RYYB خواهد بود و بدین‌ترتیب پیکسل‌های سبز از آن‌ها حذف شده است. این ویژگی می‌تواند در شرایط تاریک، با جذب نور بیشتر به ثبت تصاویر باکیفیت‌تر کمک کند.

هواوی P60 پرو همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.4 اینچی سونی IMX888 مجهز خواهد شد و دیافراگم متغییر آن نیز بین f/1.4 تا f/4.0 خواهد بود. این گوشی همچنین از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/2.51 اینچی سونی IMX858 بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات