تبلت پرچم‌دار بعدی لنوو احتمالاً با تراشه Dimensity 9000 و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر لنوو Tab Extreme
رندرهای فاش‌شده از لنوو تب اکستریم (Tab Extreme)، طراحی ظاهری این تبلت رده‌بالا را به‌نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

شایعات اخیر نشان می‌دهد لنوو خود را برای معرفی یک تبلت رده‌بالا آماده می‌کند. این محصول که Tab Extreme نام دارد به‌عنوان قدرتمندترین تبلت برند مذکور روانه‌ی بازار خواهد شد. ماه گذشته، برخی مشخصات این دستگاه از طریق فهرست کنسول گوگل‌پلی دردسترس قرار گرفت و اکنون افشاگر معروف خبرهای فناوری، ایوان‌ بلس، رندرهایی از آن به‌اشتراک گذاشته است.

رندر لنوو Tab Extreme
رندر تبلت لنوو Tab Extreme از نمای جلو

با نگاهی به رندرهای Tab Extreme لنوو، به‌نظر می‌رسد این تبلت از دوربین پشتی دوگانه به‌همراه ماژول فلش LED بهره خواهد برد. این رندرها همچنین تأیید می‌کنند که محصول مورداشاره از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد و درواقع قلم با روش مغناطیسی به پشت آن می‌چسبد.

ظاهراُ لنوو از چهارعدد بلندگو در تبلت رده‌بالای Tab Extreme استفاده کرده است. بخش پایینی دستگاه نیز میزبان درگاه USB C است. در بخش جلویی این محصول، صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های باریک قرار دارد که ضخامت آن‌ها از هرطرف یکسان است و به‌همین‌دلیل به بهبود جنبه‌ی زیبایی‌شنایی آن کمک کرده است. وقتی دستگاه درحالت افقی قرار دارد، وب‌کم آن در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای صفحه‌نمایش قرار میگیرد. در لبه‌ی سمت‌چپ تبلت نیز کلید‌های کنترل صدا تعبیه شده‌اند و لبه‌ی بالایی آن میزبان دکمه‌ی پاور است. درنهایت رندرهای جدید این محصول، کیس تاشو آن را نیز نشان می‌دهند که احتمالاً با صفحه‌کلید جداشدنی برای فعال‌کردن عملکرد لپ‌تاپی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

رندر لنوو Tab Extreme
رندر تبلت لنوو Tab Extreme به همراه قلم
رندر لنوو Tab Extreme
رندر تبلت لنوو Tab Extreme به همراه کیس تاشو

به گزارش Gizmochina، لنوو Tab Extreme از نمایشگری با وضوح ۳۰۰۰ در ۱۸۷۶ پیکسل بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه، سیستم-روی-چیپ (SoC) پرچمدار Dimensity 9000 مدیاتک خواهد بود که شامل یک هسته‌ی اصلی Cortex X2 با فرکانس ۳۰۵۰ مگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex A710 با فرکانس ۲۸۵۰ مگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex A510 با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز است. این دستگاه همچنین از گرافیک Mali G710 بهره می‌برد. براساس گزارش‌های قبل، این تبلت به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد و به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سایر مشخصات و قابلیت‌های تبلت پرچمدار بعدی لنوو به‌زودی فاش شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات