تبلت لنوو Tab M9 با نمایشگر ۹ اینچی LCD و تراشه Helio G80 معرفی شد

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت لنوو Tab M9
لنوو تبلت اقتصادی جدیدی به‌نام Tab M9 معرفی کرده است؛ محصولی که از سیستم-روی-چیپ Helio G80 مدیاتک و صفحه‌نمایش LCD بهره می‌برد.
تبلیغات

لنوو تبلت Tab M9 را رسماً معرفی کرد. این دستگاه مثل نسل قبلی آن یعنی M8 برای مشتریانی که به‌دنبال تبلت اقتصادی هستند طراحی شده است. این محصول نسبت به مدل قبلی خود از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و تراشه‌ی قدرتمندتر استفاده می‌کند.

لنوو تب M9 از پنل ۹ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۱۷۶ پیکسل براینچ است. حداکثر سطح روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت می‌رسد و حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی در اطراف آن وجود دارد.

تبلت M9 لنوو از سیستم-روی-چیپ Helio G80 مدیاتک بهره می‌برد و همان‌طور که اشاره شد نسبت به تراشه‌ی Helio P22 نسل قبل این تبلت، ارتقای درخورتوجهی محسوب می‌شود. این دستگاه در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابیت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت از نوع eMMC و با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی LPDDR4x عرضه خواهد شد. دوربین اصلی تبلت جدید لنوو ۸ مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین به دوربین جلو دو مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌توان از آن برای تماس‌های تصویری و ثبت سلفی استفاده کرد.

تبلت جدید لنوو که می‌توان از آن به‌جای مانیتور قابل‌حمل نیز استفاده کرد
تبلت جدید لنوو که می‌توان از آن به‌جای مانیتور قابل‌حمل نیز استفاده کرد
مطالعه '2

به‌نوشته‌ی Gizmochina، لنوو Tab M9 در دو رنگ آبی و خاکستری به‌فروش می‌رسد. وزن این دستگاه ۳۴۴ گرم است و از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژر ۱۰ واتی USB C بهره می‌برد. لنوو می‌گوید باهربار شارژ کامل می‌توان تا ۱۳ ساعت با این تبلت ویدیو پخش کرد.

از دیگر ویژگی‌های Tab M9 لنوو می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های 4G/LTE، وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث ۵٫۱، موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS) و اسلات microSD اشاره کرد. این محصول همچنین از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت ندارد اما از روش احرازهویت تشخیص‌چهره پشتیبانی می‌کند.

تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی لنوو Tab M9 از فوریه‌ی ۲۰۲۳ با قیمت پایه ۱۶۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات