مایکروسافت مدل مشکی مات سرفیس گو ۳ را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت سرفیس گو ۳ را در رنگ جدید مشکی مات معرفی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت به‌تازگی سرفیس گو ۳ را در رنگی جدید معرفی کرده است. جدیدترین تبلت ارزان‌قیمت این شرکت در مدل مشکی مات عرضه خواهد شد؛ مدلی که از همین حالا در اروپا دردسترس خریداران قرار گرفته است.

به‌گزارش گیزموچاینا و براساس اعلام XDA، اخبار مربوط به سرفیس گو ۳ در رنگ مشکی مات را اولین‌بار حساب کاربری Aggiornamenti Lumia در توییتر به‌اشتراک گذاشت. این توییت تصاویری از نسخه‌ی آینده‌ی محصول یادشده را از زاویه‌های مختلف منتشر کرد. شایان‌ ذکر است که سرفیس گو اولین‌بار در اکتبر ۲۰۲۱ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ عرضه شد. این محصول در ابتدا فقط در رنگ پلاتینیوم دردسترس بود؛ اما مثل سرفیس پرو ۸، مایکروسافت سرفیس گو ۳ را در رنگ جدیدی معرفی کرده است.

درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه‌ی مشکی مات به‌زودی معرفی شود، تاریخ معرفی رسمی این محصول براساس فهرست فروشگاه آنلاین آمازون در مناطق اروپایی مثل آلمان ۱۱ ژانویه، یعنی امروز است. علاوه‌براین، حتی فروشگاه رسمی مایکروسافت نیز مدل جدید سرفیس گو ۳ را به فهرست خود اضافه کرده است. با‌‌‌توجه‌‌به اینکه سری سرفیس گو معمولا فقط در رنگ پلاتینیوم روانه‌ی بازار شده است، عرضه‌ی سرفیس گو ۳ در رنگ مشکی مات اقدامی جالب به‌نظر می‌رسد.

با نگاهی به مدل مشکی مات سرفیس گو ۳، غیر از رنگ تفاوت دیگری بین این مدل و مدل‌ قبلی آن دیده نمی‌شود. پیش‌از‌این کاربران می‌توانستند Type Cover و قلم سرفیس‌پن را در چند رنگ مختلف تهیه کنند؛ بنابراین، عرضه‌ی سرفیس گو ۳ در رنگ جدید، تنوع بیشتری دردسترس خریداران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات