تبلت لنوو TAB6 5G با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ و باتری حجیم معرفی شد

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت جدید لنوو TAB6 5G رسما معرفی شد. این محصول یک تبلت میان‌رده است که از صفحه‌نمایش ۱۰/۳ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون و باتری بزرگ بهره می‌برد.
تبلیغات

لنوو TAB6 5G به یک نمایشگر ۱۰/۳ اینچی از نوع TFT مجهز شده و وضح تصویر آن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. این دستگاه به یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی مجهز شده که در کنار آن فلش LED نیز قرار دارد.

به گزارش گیزموچیانا، این تبلت از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ کوالکام به‌همراه چهار گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول نیز ۶۴ گیگابایت است. تبلت جدید لنوو از نسل پنجم شبکه موبایل (5G) هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی آن را تا یک ترابایت دیگر ارتقاء داد.

lenovo tab6 5g

دستگاه یادشده از یک باتری با ظرفیت ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این محصول استاندارد IP5X و IPX3 را هم دارد و بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره، جایگاه سیم‌کارت نانو و درگاه یواس‌بی سی برای شارژ و انتقال اطلاعات اشاره کرد. این محصول از بلوتوث ۵/۱ و وای‌فای Wi-Fo 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن ۲۴۴ در ۱۵۸ در ۸/۳ میلی‌متر است.

انتظار می‌رود این تبلت از ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰) در رنگ‌بندی آبی و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته قیمت لنوو TAB6 5G هنوز مشخص نشده است.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات