هواوی نام تجاری Novabook و NovaPad را برای لپ‌تاپ و تبلت ثبت کرد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
هواوی با ثبت نشان تجاری جدید، به‌زودی لپ‌تاپ و تبلت‌هایی تحت سری نوابوک و نواپد روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را به فروش می‌رساند؛ از گوشی هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ و تبلت. دسته‌ی محصول لپ‌تاپ و تبلت با نشان میت ارائه می‌شوند. به گزارش Gizmochina، غول مخابرات چین باتوجه به ثبت نشان تجاری جدید، به‌زودی نوت بوک و تبلت‌هایی با برند جدید معرفی خواهد کرد.

در‌حال‌حاضر، لپ‌تاپ‌های هواوی با نام میت بوک (HUAWEI MateBook) و تبلت‌های آن با نام میت پد (MatePad) و مدیاپد (MediaPad) شناخته می‌شوند. هواوی برای گوشی‌های هوشمند نیز علاوه بر میت از دو نشان تجاری دیگر، یعنی نوا (nova) و P استفاده می‌کند.

طبق گفته‌ی ITHome، هواوی دو نشان تجاری دیگر با نام‌های نوابوک (NovaBook) و نواپد (NovaPad) را به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد در آینده لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌هایی با نام تجاری نوا راهی بازار خواهد شد.

متأسفانه، هنوز مشخص نیست که چه‌زمانی محصولات جدید را با این نشان مشاهده خواهیم کرد؛ زیرا هواوی در اواخر سال ۲۰۱۹ نشان تجاری به نام HUAWEI NovaBuds را ثبت کرده بود. با این تفاسیر، تاکنون هنوز یک محصول هم با این نام تجاری وجود ندارد.

هواوی از زمان معرفی برند نوا، تنها این نام را برای گوشی‌های هوشمندش استفاده کرده است. از طرف دیگر، نام تجاری میت نیز برای چندین دسته محصول استفاده شده است.

اگر سری گوشی‌های نوا بتوانند با سایر مجموعه‌ها سازگاری داشته باشند، هیچ‌ مشکلی در عرضه‌ی نوابوک و نواپد با مجموعه‌ی متفاوتی از ویژگی‌ها نسبت به میت بوک و میت پد مشاهده نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات