شایعه: هواوی ۱۲ خرداد از تبلت‌های میت پد 2 و میت پد 2 پرو رونمایی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت داشتن شایعات، هواوی در رویداد آینده‌ی خود از دو مدل ساعت هوشمند سری هواوی واچ 3 و دو مدل تبلت سری میت پد 2 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود نسخه‌ی پایدار سیستم‌عامل هارمونی ۲، ماه آینده‌ی میلادی منتشر شود؛ سیستم‌عاملی که جایگزین اندروید در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت هواوی خواهد شد. گفته می‌شود اولین محصولاتی که همراه‌ با HarmonyOS 2 عرضه خواهند شد دو مدل تبلت از سری میت پد به نام میت پد ۲ و میت پد ۲ پرو هستند.

هواوی در نظر دارد این دو تبلت را در ۱۲ خرداد رونمایی و در ۲۰ خرداد راهی بازار چین کند؛ اما طبق گزارش‌ GSMArena، در کنار تبلت‌های سری میت پد ۲ قرار است دو مدل ساعت هوشمند جدید نیز معرفی شود.

در مورد تبلت‌های هواوی انتظار می‌رود میت پد ۲ با صفحه‌نمایش ۱۲٫۲ اینچی و مدل پرو با صفحه‌نمایش ۱۲٫۶ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی معرفی شود. مدل پرو دارای تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ و PadOS خواهد بود؛ سیستم‌عاملی که درواقع نسخه‌ای شخصی‌سازی‌شده هارمونی برای تبلت‌های هواوی است. انتظار می‌رود این تبلت هواوی از شارژ باسیم ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی استفاده کند؛ اما مشخص نشده است که آیا نسخه‌ی استاندارد نیز چنین مشخصاتی دارد یا خیر.

در گزارش اشاره شده است که هواوی روی نسخه‌ای با مودم 5G نیز کار می‌کند. در کنار تبلت‌ها، گزارش به معرفی دو مدل ساعت هوشمند به نام‌های هواوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو اشاره دارد که هر دو از سیستم‌عامل هارمونی استفاده می‌کنند و رابط کاربری بازطراحی‌شده نسبت به نسخه‌های قبلی خواهند داشت.

هواوی امکان افزودن سیم‌کارت الکترونیکی را نیز برای ساعت‌های هوشمند خود در نظر گرفته تا کاربران بتوانند از ویژگی‌هایی مانند کار با وی‌چت یا موارد دیگر استفاده کنند. انتظار می‌رود سری هواوی واچ ۳ از ویژگی‌های بیشتر و باتری با عمر مفید بالاتر از سری واچ GT برخوردار باشد.

گفته می‌شود اولین محصول هواوی که همراه‌ با سیستم‌عامل هارمونی ۲ روانه‌ی بازار می‌شود، سری گوشی هوشمند هواوی پی ۵۰ خواهد بود؛ اما امکان دارد هواوی در برنامه‌های خود تغییراتی داشته باشد و محصولات دیگری از جمله ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ ۳ یا تبلت‌های سری میت پد ۲ را زودتر از سری هواوی پی ۵۰ روانه‌ی بازار کند. هنوز زمان دقیق معرفی سری پی ۵۰ اعلام نشده است؛ اما شایعات به معرفی آن‌ها در اواخر ماه خرداد یا اوایل ماه تیر اشاره دارند.

شرکت چینی انتظار دارد سیستم‌عامل هارمونی ۲ تا انتهای سال ۲۰۲۱ روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب شود و مورد استفاده قرار گیرد. این آمار شامل محصولاتی است که به‌صورت پیش‌فرض همراه‌ با هارمونی ۲ روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات