نسخه 5G گلکسی تب اس 6 در صفحه رسمی پشتیبانی سامسونگ دیده شد

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ در صفحه‌ی تبلیغات وب‌سایت و پشتیبانی رسمی سامسونگ دیده شد.
تبلیغات

رقابت بر سر اینکه کدام تولیدکننده‌ می‌‌تواند جزو نخستین شرکت‌هایی باشد که دستگاهی با پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G تولید می‌کند، همچنان ادامه دارد. در این رقابت، علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند 5G، تبلت‌هایی با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم حضور دارند؛ هرچند رقابت کمتری در بین تولیدکنندگان تبلت برای عرضه‌ی تبلت 5G در بازار دیده می‌شود. سامسونگ نیز در این مسیر گام‌هایی برداشته و بی‌شک این نخستین‌باری نیست که از نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ صحبت می‌شود؛ چراکه اوایل مرداد، سامسونگ گلکسی تب اس ۶ را رسما معرفی کرد

گلکسی تب اس 6

آخرین اخبار حاکی از آن است که صفحه‌ی پشتیبانی رسمی نسخه‌ی تبلت سامسونگ 5G گلکسی تب اس ۶ راه‌اندازی شده است. این دستگاه با شماره‌‌مدل SM-T866N در صفحه‌ی پشتیبانی رسمی سامسونگ ظاهر شده و انتظار می‌رود ابتدا در کره‌‌جنوبی به بازار عرضه شود. دستگاه مذکور تأییدیه‌های لازم برای عرضه به بازار را پیش‌تر دریافت کرده است.

به‌علاوه، خبر جالب‌تر این است که نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ در صفحه‌ی تبلیغات سامسونگ در سایت مخصوص کره‌‌جنوبی نیز اضافه شده است. در این صفحه‌ی تبلیغاتی، چهار نسخه تبلت شامل گلکسی تب S5e، گلکسی تب A به‌همراه قلم اس پن، گلکسی تب اس ۶ معمولی و نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ دیده می‌شود. البته مقابل نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ عبارت «به‌زودی» ذکر شده است. انتظار می‌رود ۳۰ مارس ۲۰۲۰ (۱۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۹) تبلت جدید کره‌ای‌ها به بازار عرضه شود.

سامسونگ از رندرهای دقیقا مشابهی برای نمایش گلکسی تب اس ۶ معمولی و نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ استفاده کرده است؛ درنتیجه، به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی 5G ازنظر ظاهری از طراحی مشابه نسخه‌ی معمولی بهره ببرد. احتمالا نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ با نمایشگر ۱۰/۵ اینچی Super AMOLED و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، چهار اسپیکر AKG، ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی و به بازار عرضه می‌شود. همچنین، نسخه‌ی 5G احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و مودم X50 5G بهره خواهد برد. 

اگر زمان‌بندی عرضه‌ی نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ درست باشد، باید بگوییم این دستگاه علاوه‌بر تأییدیه‌ی نمایشگر HDR10+، ازنظر پشتیبانی از شبکه‌ی 5G نیز عنوان نخستین تبلت را به‌خود اختصاص خواهد داد؛ زیرا پیش‌تر نیز گفته شده بود نسخه‌ 5G گلکسی تب اس ۶ نخستین تبلت جهان با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم خواهد بود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات