اپل احتمالا امشب از مدل جدید آیپد پرو رونمایی نخواهد کرد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات به دست آمده از نقشه‌ی سایت (Site Map) وب‌سایت اپل، مشخص شده است که این شرکت قصد ندارد در رویداد امشب از مدل‌های جدید آیپد پرو رونمایی کند.
تبلیغات

سایت‌مپ وب‌سایت رسمی Apple اخیراً لو رفته است و به‌ سبب همین موضوع شاهد افشای اطلاعات بسیاری در رابطه‌ با محصولات جدید این شرکت هستیم. پس از اعلام نام رسمی آیفون‌های جدید و البته لو رفتن سایز اپل واچ سری ۴، به تازگی اعلام شده است که به‌دلیل عدم اشاره به نام آیپد پرو جدید در سایت اپل، امشب شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود.

استیو تروتون‌اسمیت در توییتی چنین می‌گوید

بر اساس دو فایل XML لورفته از سایت‌مپ اپل، بسیار واضح است که در رویداد امشب شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید نخواهیم بود و این شرکت تنها به‌معرفی آیفون‌های جدید، اپل واچ جدید و یک‌سری بند جدید برای ساعتش بسنده خواهد کرد. در ضمن شاهد لیست‌شدن پد شارژ بی‌سیم AirPower هم نیستیم.

در صورت معرفی‌نشدن مدل‌های جدید iPad Pro، احتمال می‌دهیم که اپل به‌زودی و در رویداد دیگری در ماه اکتبر، از آن‌ها رونمایی کند. این رویداد احتمالاً تمرکز ویژه‌ای روی مک و آیپد خواهد داشت.

نبود AirPower در سایت اپل، نمی‌تواند لزوماً به‌معنی معرفی‌ نشدن آن باشد؛ این امکان وجود دارد که اپل بخواهد این پد شارژ بی‌سیم را بدون هیچ‌گونه پیش‌فروش و همزمان با عرضه‌ی جهانی آیفون‌ها، به‌بازار عرضه کند؛ بنابراین الزاماً قرار نیست شاهد اسم آن در سایت‌مپ باشیم. 

اهالی کوپرتینو ساعت ۲۱:۳۰ امشب به‌صورت رسمی از محصولات جدیدشان رونمایی خواهند کرد. زومیت قصد دارد امسال نیز در کنار پوشش تمامی اخبار و مقالات، پخش زنده‌ی اختصاصی این رویداد را نیز تقدیم شما کاربران محترم کند؛ خاطرنشان می‌کنیم که پخش زنده‌ی زومیت، نیم ساعت پیش از برگزاری مراسم آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات