پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی آیفون 2018 اپل [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل، چهارشنبه شب طی رویدادی اختصاصی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند و زومیت طبق سنت همیشگی خود به پوشش زنده‌ی متنی و ویدیویی آن می‌پردازد.
تبلیغات

آمفی تئاتر استیو جابز در اپل پارک، فردا شب میزبان اصحاب رسانه‌ خواهد بود تا مدیران اپل از نسل جدید محبوب‌ترین محصول این شرکت رونمایی کنند. دنیای گوشی‌های هوشمند به زودی با جدیدترین اعضای خود آشنا خواهد شد. کمتر کارشناسی در دنیای فناوری وجود دارد که آیفون‌ها را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات این حوزه، قبول نداشته باشند. این موضوع باعث شده است تا هر ساله رویداد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون اپل، به یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال تبدیل شود.

طبق شایعات منتشرشده، امسال اپل خود را آماده‌ی معرفی از سه آیفون جدید می‌کند. در سال ۲۰۱۸، اپل قصد دارد طراحی پرچمداران دیروز خود را کنار بگذارد و در کنار جانشین آیفون ۱۰ دو مدل دیگر با طراحی تمام‌صفحه و نمایشگر بریده معرفی کند؛ این سه مدل مثل همیشه در ماه سپتامبر (شهریور) طی مراسمی اختصاصی رونمایی خواهند شد؛ اما در کنار رونمایی از آیفون‌های جدید، اخباری در رابطه با نسل جدید ساعت هوشمند اپل نیز به گوش می‌رسد. طبق شایعات موجود اپل واچ ۴ با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری بهبودیافته، کامل‌ترین گجت پوشیدنی Apple خواهد بود.

زومیت طبق سنت همیشگی خود، رویداد اپل را برای علاقه‌مندان به این برند به‌صورت ویدیویی و متنی پوشش خواهد داد. در صورتی که به دنیای فناوری و به‌خصوص گوشی‌های هوشمند علاقه دارید، چهارشنبه (۲۱ شهریور) ساعت ۲۱:۰۰ زومیت را دنبال کنید. پوشش زنده‌ی متنی و ویدیویی از طریق همین صفحه انجام خواهد شد.

نسخه کامل ویدیو مراسم:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV قسمت اول و قسمت دوم

ویدیو جمع‌بندی مراسم:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات