تبلت دوال‌ بوت ویندوز 10 و اندروید به‌زودی عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Chuwi، سازنده‌ی چینی تبلت، به‌تازگی خبر از عرضه‌ی محصول جدیدی داده است که هر دو سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و اندروید را به‌صورت بوت دوگانه اجرا می‌کند.
تبلیغات

کارایی تبلت‌های ویندوزی فوق‌العاده است؛ اما مشکلی که همیشه با این تبلت‌ها همراه بوده، خلأ فروشگاه نرم‌افزاری است؛ درحالی‌که اندروید میزبان میلیون‌ها اپلیکیشن کارآمد موبایل است.

حال شرکت چینی Chuwi‌ قصد دارد با عرضه‌ی تبلت جدید خود که Hi8 Air نام دارد، امکان استفاده از اندروید و ویندوز ۱۰ را به‌صورت بوت دوگانه فراهم کند؛ تنها کار لازم برای انجام این کار، دو بار فشردن دکمه‌ی تعبیه‌شده برای این منظور است.

برای آن‌دسته از کاربرانی که آشنایی زیادی با این برند ندارند، Chuwi برند چینی محبوبی است که با معرفی تبلت‌های جذاب در سال‌های اخیر، توانسته توجه قشر زیادی از کاربران چینی و غیر چینی را جلب کند. حال با توجه به این موضوع که این شرکت تجربه‌ی ساخت تبلت‌ دوال‌بوت دارد، می‌توان انتظار خوبی از محصول جدید آن‌ها داشت.

این دستگاه با صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی عرضه خواهد شد. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات بر عهده‌ی پردازنده‌ی Intel X5 cherry trail Z8350 است که فرکانس کاری ۱.۴۴ گیگاهرتز ارائه می‌کند؛ این فرکانس کاری می‌تواند تا ۱.۹۲ گیگاهرتز افزایش یابد.این دستگاه‌ از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است و از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. تأمین‌کننده‌ی نیروی این قطعات، باتری‌ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر  ساعتی است. تمام این‌ها در کنار پشتیبانی از بلوتوث ۴، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شاسی فلزی، میکرو یو‌‌اس‌بی و میکرو HDMI، نیازهای اکثر کاربران را پوشش می‌دهد. در جعبه‌ی این دستگاه شاهد یک شارژر، کابل او‌تی‌جی و کیبورد بلوتوث هستیم.

Chuwi Hi8 Air

باتوجه به مشخصات این تبلت می‌توان متوجه شد که شرکت Chuwi‌ آن را برای دانش‌آموزان و دانشجویانی در نظر گرفته است که کارهای سبکی با دستگاهشان انجام می‌دهند.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد، استفاده از اندروید ۵.۱ در این دستگاه است. باتوجه به اینکه ۴ سال از عرضه‌ی این سیستم‌عامل گذشته است و گوگل دیگر از این نسخه پشتیبانی نمی‌کند، انتخاب آن کمی عجیب به‌ نظر می‌رسد.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دستگاه می‌توانید به این لینک مراجعه‌ کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات