مشکل آیکون اسپاتیفای پس از پنج سال برطرف شد

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو اسپاتیفای روی گوشی مشکی و سبز
از این‌پس لوگو اسپاتیفای بدون حاشیه‌ی مشکی در دستگاه‌های اندرویدی دیده می‌شود.
تبلیغات

براساس گزارش Android Police، اسپاتیفای سرانجام بعد از پنج سال تصمیم گرفت حاشیه‌ی آیکون اپلیکیشن خود را در اندروید حذف کند و شکل معمولی آیکون را به‌نمایش بگذارد. چند سال پیش، آیکون اپلیکیشن اسپاتیفای در اندروید برای مدتی طولانی به‌شکل دایره‌ای با طرح لوگوی اسپاتیفای بود.

با آپدیت اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹، یک حاشیه‌ی مشکی در اطراف آیکون آن ظاهر شد؛ تغییری که در راستای هماهنگی با آیکون‌های تطبیقی ایجاد شد (شکل این دسته از آیکون‌ها به انتخاب کاربر تغییر پیدا می‌کند).

نمایش آیکون اسپاتیفای به‌شکل دایره‌ای
آیکون جدید
نمایش آیکون اسپاتیفای با حاشیه‌ی مشکی
آیکون قبلی

تغییر شکل آیکون اسپاتیفای در گوشی‌هایی که آیکون‌ها را به‌شکل دایره‌ای نشان می‌دهند، تاحدی بی‌معنی به‌نظر می‌آمد. اکنون آیکون‌های تطبیقی تقریباً از اندروید محو شده‌اند؛ بنابراین اسپاتیفای نیز تصمیم گرفته که آیکون خود را در اندروید اصلاح کند و به‌حالت اولیه بازگرداند.

از این‌پس گوشی‌هایی مانند گوشی پیکسل که از آیکون‌های دایره‌ای استفاده می‌کنند، آیکون اسپاتیفای را بدون حاشیه‌ی مشکی نشان‌ خواهند داد.

تغییر شکل آیکون اسپاتیفای فقط در دستگاه‌هایی اعمال خواهد شد که آیکون‌ها را به‌شکل دایره‌ای نشان می‌دهند و اگر دستگاهی مانند گوشی سامسونگ از شکل دیگری برای آیکون‌ها استفاده کند، آیکون اسپاتیفای همراه با حاشیه‌ی مشکی نمایش داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات