فونت اختصاصی اسپاتیفای رونمایی شد

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
فونت اختصاصی جدید اسپاتیفای
اسپاتیفای در جدیدترین به‌روزرسانی خود، علاوه‌بر موسیقی‌های گوش‌نواز، سعی کرده است مجموعه‌ای از فونت‌ها و اشکال چشم‌نوازتری را دراختیار مخاطبان بگذارد.
تبلیغات

اسپاتیفای میکس، تایپ فیس اختصاصی شرکت اسپاتیفای، امروز رونمایی شد. این به‌روزرسانی شامل فونت اختصاصی و متغیر برای پلتفرم پخش موسیقی اسپاتیفای است و تجربه‌ی دیداری بهتری را برای کاربران رقم می‌زند.

طبق بیانیه‌ی جدید اسپاتیفای، این شرکت در طراحی تایپ‌فیس جدید از طراحی سنتی فاصله گرفته است تا از انواع سبک‌های فونت استفاده و محیط پویاتری ایجاد کند.

تایپ فیس جدید اسپاتیفای با بهره‌گیری از حروف Sans-Serif، طراحی کلاسیک و امروزی را ادغام می‌کند و با نشان‌دادن اشکال و امواج صوتی، حس ریتمیک‌تری را به‌همراه دارد.

شرکت اسپاتیفای فونت اختصاصی خود را یک «ریمیکس» توصیف می‌کند که از حال‌وهوای فرهنگ موسیقی جدید پیروی می‌کند. اسپاتیفای قصد دارد Spotify Mix را در تمام قسمت‌های پلتفرم از پلی‌لیست‌ها گرفته تا کمپین‌های بازاریابی، به‌کار بگیرد.

ازآنجاکه تایپ فیس جدید اسپاتیفای درواقع نوعی فونت قابل‌تغییر را ارائه می‌دهد، امکان شخصی‌سازی آن بسیار آسان است و به اسپاتیفای اجازه می‌دهد تا آن را به‌طور خلاقانه در ظاهر کلی پلتفرم، به‌نمایش بگذارد.

علاوه‌بر محتوای پلتفرم اسپاتیفای، لوگو این شرکت نیز قرار است با تایپ‌فیس جدید به‌روزرسانی شود. به‌نظر می‌رسد به‌زودی فونت‌ اختصاصی اسپاتیفای، زبان‌های گسترده‌تری را دربر بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات