نسخه دسکتاپ اسپاتیفای به «مینی‌پلیر» مجهز شد

جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
لوگو سفید اسپاتیفای / Spotify در پس زمینه سبز
مینی‌پلیر اسپاتیفای قابلیتی هیجان‌انگیز است که پخش موسیقی و انجام کارهای مختلف را بدون بازکردن اپلیکیشن امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

اسپاتیفای در بیانیه‌ای مطبوعاتی قابلیت جدید Miniplayer را برای نسخه‌ی دسکتاپ معرفی کرد. بر اساس گفته‌ی اسپاتیفای، این ویژگی فعلاً در انحصار کاربرانی است که اشتراک خریداری می‌کنند.

مینی‌پلیر اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد بدون باز کردن اپلیکیشن اصلی، کارهایی مثل تغییر موسیقی و تغییر شدت صدا را انجام دهید. این قابلیت افزون‌بر موسیقی، از پادکست‌ها هم پشتیبانی می‌کند.

آیکون مینی پلیر در نسخه دسکتاپ اسپاتیفای

به‌منظور استفاده از مینی‌پلیر اسپاتیفای باید روی آیکون جدیدی که در گوشه‌ی پایین سمت راست دیده می‌شود، کلیک کنید. این گزینه در بین گزینه‌ی شدت صدا و حالت تمام‌صفحه قرار گرفته است.

مینی‌پلیر اسپاتیفای روی پنجره‌ی سایر اپلیکیشن‌ها شناور می‌ماند تا در هر زمان بتوانید به‌راحتی موسیقیِ در حال پخش را تغییر دهید.

سه حالت مختلف مینی پلیر اسپاتیفای در دسکتاپ

مینی‌پلیر اسپاتیفای از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند و امکان تغییر ابعاد پنجره‌ی آن وجود دارد. می‌توانید آن را در بین حالت‌های مربع، مستطیل و نواری جابه‌جا کنید.

اسپاتیفای در ماه‌های اخیر میزبان تغییرات قابل توجه شده و یکی از مهم‌ترین تغییرات اسپاتیفای، ارائه‌ی موزیک‌ویدیو به کاربران اشتراکی است.

قابلیت مینی‌پلیر اسپاتیفای فعلاً در فاز آزمایشی به سر می‌برد و در دسترس همه‌ی کاربران اشتراکی قرار ندارد؛ اما احتمالاً به‌زودی وارد نسخه‌ی پایدار اسپاتیفای خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات