اسپاتیفای سرویس اشتراکی جدیدی برای کتاب‌های صوتی معرفی کرد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اسپاتیفای / Spotify در نمایشگر گوشی در جیب شلوار
سرویس کتاب‌های صوتی اسپاتیفای برای کاربران نسخه‌ی رایگان این پلتفرم معرفی شد.
تبلیغات

اسپاتیفای سال گذشته اعلام کرد که کاربران اشتراکی می‌توانند ماهانه به‌صورت رایگان به‌مدت ۱۵ ساعت به بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ کتاب‌ صوتی دسترسی داشته باشند. بر اساس بیانیه‌ی اسپاتیفای، اکنون کاربران نسخه‌ی رایگان ساکن ایالات متحده می‌توانند با پرداخت ماهانه‌ ۹٫۹۹ دلار همچون کاربران اشتراکی به مجموعه‌ی کامل کتاب‌های صوتی این پلتفرم بزرگ استریم موسیقی دسترسی پیدا کنند.

کاربران نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای می‌توانند به پخش موسیقی و پادکست‌ از طریق پلن رایگان این اپلیکیشن بپردازند و برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی، لازم نیست اقدام به خرید اشتراک اصلی اسپاتیفای کنند و تنها کافی است مبلغ ۹٫۹۹ دلار را بپردازند.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای از ۱۰٫۹۹ دلار شروع می‌شود و خرید پلن کتاب‌های صوتی ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد؛ بنابراین خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای و استفاده از همه‌ی مزایای آن مقرون‌به‌صرفه‌تر به‌نظر می‌رسد.

پلن کتاب‌‌های ‌صوتی اسپاتیفای بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به استفاده از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای ندارند یا از اپلیکیشن دیگری برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.

اسپاتیفای با آغاز فعالیت خود در زمینه‌ی کتاب‌های صوتی به رقابت با سرویس Audible آمازون که بزرگ‌ترین سرویس کتاب‌های صوتی به‌شمار می‌رود، می‌پردازد. این شرکت اکنون در سکوی دوم بعد از Audible قرار گرفته است. هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی Audible به ۱۴٫۹۵ دلار می‌رسد.

از زمان انتشار کتاب‌های صوتی برای کاربران اشتراک پریمیوم، تعداد جست‌وجوی کاربران رایگان نیز برای کتاب‌های صوتی حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است.

اسپاتیفای بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و تعداد کاربران اشتراکی‌اش با رشد سال‌به‌سال ۱۵ درصدی به ۲۳۶ میلیون رسیده است. سال گذشته، اسپاتیفای برای نخستین‌بار قیمت اشتراک پریمیوم خود را در ایالات متحده از ماهیانه ۹٫۹۹ دلار به ۱۰٫۹۹ دلار افزایش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات