اسپاتیفای حالا موزیک‌ویدیو هم دارد

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای با گلکسی A53 سامسونگ
اسپاتیفای ویژگی پخش موزیک‌ویدئو را برای یک سری از کاربران خاص دردسترس قرار داد.
تبلیغات

اسپاتیفای به‌طور رسمی اعلام کرد از موزیک‌ویدئوها پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به‌صورت آزمایشی در ۱۱ کشور موجود است.

استن گارمارک، سرپرست جهانی تجربه‌ی مصرف‌کنندگان اسپاتیفای، به تک‌کرانچ گفت موزیک‌ویدئوها شامل آثار هنرمندانی مانند اد شیرن، دوجا کت، آیس اسپایس، آلونا و آساکه می‌شود و کاتالوگ کامل موزیک‌ویدئوهای اسپاتیفای در‌نهایت شامل «هزاران» آهنگ خواهد بود.

قابلیت موزیک ویدیو در اسپاتیفای خواننده سیاه پوست

ویژگی موزیک‌ویدئو از طریق صفحه‌ی Now Playing در آهنگ‌های پشتیبانی‌شده قابل‌ دسترسی است و نماد Switch to Video در بالای عنوان آهنگ ظاهر می‌شود. با ضربه‌زدن روی آن، پخش موزیک‌ویدئو در مرکز صفحه شروع می‌شود. کاربر برای پخش تمام‌صفحه می‌تواند گوشی را بچرخاند و برای بازگشت به Now Playing روی Switch to Audio ضربه بزند.

قابلیت جدید اکنون تنها در کشورهای بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا قابل دسترس است. گارمارک می‌گوید این فهرست بر اساس معیارهایی از جمله ابعاد بازار و ارائه‌ی پشتیبانی محلی تهیه شده است.

پشتیبانی از موزیک‌ویدئو در اندروید، گوشی آیفون، دسکتاپ و تلویزیون ارائه می‌شود. برای مشاهده‌ی موزیک‌ویدئوها، افراد باید اکانت پرمیوم داشته باشند.

اسپاتیفای اساساً سرویسی برای استریم محتوای صوتی محسوب می‌شود، اما مدت‌ها است که از اشکال مختلف ویدئو هم پشتیبانی می‌کند. سرویس‌های ویدئویی اسپاتیفای شامل پادکست‌های ویدئویی یا ویدئوهای عمودی کوتاه به نام Clips برای ارتباط مستقیم هنرمندان با طرفداران است.

اسپاتیفای می‌گوید با ویژگی جدید موزیک‌وید‌ئوی خود قصد دارد به هنرمندان راه دیگری برای جذب شنوندگان و تبدیل آن‌ها به طرفدار بدهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات