نرم‌افزار موبایل Adobe Express معرفی شد؛ هوش مصنوعی رایگان برای ساخت پوستر و بنر

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اجرای اپلیکیشن ادوبی اکسپرس روی لپ‌تاپ و گوشی موبایل
نرم‌افزار ادوبی اکسپرس با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای آیفون و اندروید منتشر شد.
تبلیغات

ادوبی نسخه‌ی بتای اپلیکیشن جدید اکسپرس را برای موبایل منتشر کرد. ادوبی اکسپرس قابلیت‌های هوش مصنوعی Firefly را که پیش‌تر برای دسکتاپ معرفی شده بود به گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی می آورد.

براساس بیانیه‌ی رسمی، اپلیکیشن جدید ادوبی اکسپرس قرار است به صورت رایگان در نسخه‌ی بتا منتشر شود و به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی محتواهای خلاقانه‌ای مانند پست برای شبکه‌های اجتماعی و پوستر و بنر برای وب‌سایت‌ها تولید کنند.

طراحی صورت یک ببر با بهره‌گیری از نورهای نئون توسط هوش مصنوعی ادوبی

اعضای Creative Cloud می‌توانند مستقیماً به فایل‌های فتوشاپ و ایلاستریتور در اپلیکیشن موبایل ادوبی اسکپرس دسترسی داشته باشند و آن‌ها را ویرایش کنند.

قابلیت‌های ویژه‌ای مانند افکت‌های Generative Fill و Text to Image بدون هیچ هزینه‌ی اضافی در زمان تست ادوبی اکسپرس در دسترس هستند. ادوبی اعلام نکرده که این قابلیت‌ها چه زمانی به‌صورت عمومی دردسترس قرار خواهند گرفت.

ادوبی اکسپرس روی موبایل براساس همان پلتفرم نسخه‌ی دسکتاپ ساخته شده است. این موضوع به تیم‌های کاری اجازه می‌دهد روی پروژه‌های مختلف در هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل هم‌زمان کار کنند.

پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی بر بستر فضای ابری انجام می‌شود اما همه‌ی گوشی‌های هوشمند با بتای جدید سازگار نیستند.

نسخه‌ی آزمایشی ادوبی اکسپرس از همین‌حالا در پلی استور برای دانلود دردسترس است اما کاربران آیفون به دلیل محدودیت‌هایی که اپل برای کاربران بتا در نظر گرفته باید از قبل ثبت‌نام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات